Játék

2008.09.30. 10:31

Ez most szokatlanul optimista lesz. Pontosabban nem lesz pesszimista, depresszió közeli.

Most éppen Fonyódon tanyázok - Van net itt is! Jupijééé! - és most hoztam notit is, és bizony nagyon jókat játszottunk öcsivel. Tegnapelőtt csak Vietcongot nyomtunk, de tegnap már egy Cossacksot is. Meglátszott, hogy régen lőttem már. Nagyon gyengus voltam az első nap. De aztán belejöttem. Mondjuk általában én pusztultam meg a legtöbbször. Igaz én voltam a felderítő. Én szintte mindig mérnökkel vagyok, hogy legyen elég lőszer. És gránát. Ez a kedvencem. Elég jól tudom használni. Már nagyon kitapasztaltam, hogy hogyan kell eldobni, hogy ott és akkor robbanjon, amikor akarom. Az öcsi pedig általában felcser. Ezért is én megyek mindig előre, mivel a felcser fontos, azt védeni kell. És nekem nagyobb is a tűzerőm a jó öreg Thompsonnal. Ha valami gyanús, akkor bele egy tárat, had szóljon! Cossacksban azért én voltam a jobb. Igaz csak 2 Leicht - Németül van meg! - ellen nyomtuk, mivel öcsi régen játszott vele, és soha nem is volt akkora játékos, mint én. Én a jól bevált ukránokkal volta. 20 perces Friedenzeit volt. Mire ez letelt, már akkora Serdiuk seregem volt, hogy a 36-os páncélos gyalogos formáció nem tudta megközelíteni. Most nem mesélem ez az egész játékot, a lényeg, hogy magasan én voltam a legjobb, de sajnos egyszer rossz gombot nyomtam meg, és nem nyersanyagot adtam át az öcsinek - ráfért - hanem feladtam a játékot. Igazán lehetne előtte egy biztonsági kérdés, így elég gáz. Pont ott van a nyersanyag átadás gomb mellett. Mondjuk ekkor már az egyik ellent rég letaroltam, sőt azzal a néppel már a XVIII. században voltam, a pályán elsőként. A másikat pedig szépen körbevettem, így az öcsi nyugodtan építkezhetett, nem tudták megtámadni. Talán ma is játszunk, de erre kicsi az esély, mert már megyek haza Kéthelyre. De ki tudja...

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr43688619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása