Calici

2009.04.15. 13:07

Nem tudtam elmenni Kvárra, mert... Nem tudtam és kész! Helyette hazajöttem Kéthelyre és elmentem a háziorvoshoz. Calicim van. Juhú!Ennek örömére, egész hétre kiírt a doki. És múlt hét csütörtök, péntekre is. Szóval megvan az igazolás.

Itthon valamiért nem akar összejönni a WiFi. Fel kell hívni a húgit, hogy neki hogy sikerült. Mi is a jelszó pontosan. (Többesélyes.)

Nem bírtam ellenállni a kísértésnek és ettem egy kis húsvéti menüt. A Kiccsim szerint nem kellett volna. Jól lecseszett érte. A tojás tiltólistán van. Most fáj is a hasam - egy kicsit. A doki írt fel gyógyszereket, amiket már el is kezdtem szedni. Persze nem szívesen, de a házkúra nem használt semmit. Kénytelen vagyok a modern orvostudományra bízni magam.

 

Szerző: Novics

1 komment

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr121066426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sodomizer 2009.04.15. 18:33:16

Öröm látni, hogy te is újra írogatsz itt-ott a blogodra. Hiányoltalak. :)
Jobbulást kívánok Novics kolega!
süti beállítások módosítása