pedig elég sok dolog történt. Megint. Bár a fene tudja...

Nem tudom, hogy valahol írtam e már, de elküldtem a nyelvvizsgákat Egerbe. Úgy számoltam, hogy ezen a héten megkapom a diplomámat. De tévedtem. Ez mondjuk egy "nem történés".

Voltak itt keresztanyámék. Egész jól elvoltam velük. Szerencsére nem kellett sokat ott lenni. Pár napot a faházban töltöttünk Krisztivel. Jó volt, mert nem kellett állandóan velük lennem, viszont a kaja meg volt oldva. Minden este kártyáztunk valamit. Még jó, hogy Kriszti szeret, így nekem sem volt olyan szörnyű.

Kriszti belemászott anyu bögyébe. Nem szereti a káposztát. Nagyon nem. Pechünkre aznap, amikor jöttünk pont az volt. Kriszti kifejezésre juttatta nemtetszését. Egy kicsit erősön. Vagy úgy is mondhatnánk, hogy túl őszintén. Anyu viszont érzékeny a főztjére. Nem nagy a harag, de azért elpanaszolta nekem.

Ma esküvőre kéne mennem. De nem megyek. Már bánom. Most sincs semmi kedvem hozzá - és egy kis részem még mindig nem bánja -, de el kellett volna mennem. Kriszti barátnőjének - annyira nem közeli - lesz az esküvője. El kellett volna mennem, mert így Krisztinek egyedül kell hazamennie. Higgyétek el, hogy elég ramatyul érzem magam amiatt, hogy erre nem gondoltam. Sajnos már az ültetés és minden megvolt, ezért nem lehetett már variálni. Szar alak vagyok...

Hétfőn megyek fel Bp-re, ugyanis kedd hajnalban indulunk ki Erdélybe. A program - James levele:

Szeptember 1-én indulunk Budapestről Hosszúmezőre érkezünk, megnézzük a magyar falut, Máramarosszigetet, Técsőt és a lerombolt técsői hídhoz is kimegyünk a Tiszához, valamint néhány UNESCO örökség alatt álló görög katolikus fatemplomot. Este megkérem a Sebestyén László lelkészt, hogy süssünk mitcset, valamint mutasson nekünk XVIII. századi anyakönyveket.

Első nap:(bemelegítő nap)

- Indulás szeptember 2-an reggel ¾ 4 -kor Szatmárnémetiből a Gazdasági líceum elöl saját gépkocsikkal. Helyfoglalás előzetes megegyezés szerint.

- Érkezés a Rotunda hágóhoz 8-kor. (GPS koord. N47 32.611  E25 00.503 1271m magasság)

- Az autók visszamennek Borsara, parkolás a kórház előtti parkolóban. Egy autó visszajön a vezetőkkel a Rotunda hágóhoz, mely itt fog maradni vasárnapig.

- Indulás a hágótól 10.30-kor egészen a Lala tó mellet levő sátorhelyig. Táv 11,5 km, szint: 650m, várható menetidő 6-7 óra.

- Sátorozás a Lala tó partján (GPS koord. N47 31.581  E24 53.467 magasság: 1920m)

Második nap:(nehéz nap)

- Sátorbontás reggel 8-kor, a zsákokat a Ünökő es a Kisünökő közötti  nyeregben hagyjuk (2100m), innen kimászunk az Ünököre (2273m), illetve vissza. Innen a gerincen megyünk tovább az Ember csúcs, Gargalo csúcs érintésével egészen a Gargalo nyeregig, kisebb emelkedőkkel es ereszkedőkkel (kivéve az utolsó ereszkedőt a nyeregbe, mely nagyobb lesz, kb. 300m). Táv: kb. 17,5 km, várható menetidő: 9-10 óra.

- Sátorozás a Gargalo nyeregben (GPS koord. N47 34 `29``  E24 46`59``,  magasság: 1875m)

Harmadik nap: (könnyű nap)

- Sátorbontás 9-kor, az út tovább a gerincen kisebb szintkülönbségekkel folytatódik. Kiterőt teszünk zsákok nélkül a Puzdra csúcsra (2189m). Táv: kb. 10-11 km, várható menetidő: 5-6 óra

- Sátorozás a „Saua Intre Izvoare“(források közötti nyereg). GPS koord. Kb.(nincs pontos adatom, térkép utáni becslés!!!)N47 33`20``  E24 40`30``

Negyedik nap:(közepes nehézségű nap)

- Sátorbontás 9-kor, folytatjuk az utat a főgerincen a Repedea, Buhaiescu, Rebra es a Nagypietrosz csucsok érintésével leereszkedünk a Nagypietrosz alatti gleccserkatlanban levő meteorológiai állomáshoz. Táv: kb. 14-15 km, szint: a Repedea csúcsig szintvonalon, majd kimászás a Buhaiescu, Rebra majd a Nagypietroszra(2303m) , mely a Radnai havasok, illetve a Keleti Kárpátok legmagasabb csúcsa. Innen kemény ereszkedő a meteoházhoz(1760m). Táv kb. 14 km, menetidő 7-8 óra.

- Sátorozás a tó mellett.

Ötödik nap:(zárónap)

- Sátorbontás 9-kor, lemenetel a falun keresztül az autókhoz. Táv: kb. 12km, menetidő 6 óra.

- Egy autó visszamegy a Rotunda hágóhoz az otthagyott másik autóért, majd indulás haza.

- Várható érkezés Szatmárra este 9-10 óra.

Nagyjából ez vár rám. Már összekészítettem, hogy miket fogok vinni. És már izgulok is.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.