Fárasztó egy dolog...

2010.01.12. 21:31

semmit nem csinálni.

Persze nem egészen semmi az, amit ma csináltam, de tegnap szinte egész nap az volt. Nincs még hozzáférésem a számítógépes rendszerhez, így nem tudom semmit adminisztrálni, tehát nem tehetek semmit. Illetve van egy dolog, amit megtehetek, és az a postázás. Ma 5 órán át címeztem meg leveleket. Majd tértivevényeztem, végül postakönyvet írtam. Elég sok munkát levettem a recepciós/információs srác válláról.

Ma még tanfolyáson is voltam. Már délután meg akartam halni a fáradtságtól, az álmosságtól, erre még ráhúztam 2,5 órát. A család eldöntötte, hogy le kell tennem a jogsit.

Ááá... fáradt vagyok, és holnap Pécsen fejtágító. Nem nagyon tudok most írni. Majd ha kicsit kipihentem magamat, akkor megint megpróbálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr141667785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása