Táska

2010.01.14. 20:51

Már jó ideje szeretnék venni egy új táskát, de nem találtam még olyat, ami tetszik is, és nem is kerül egy vagyonba. Tegnap megtaláltam. Bár Ceca és Kriszti is azt mondta, hogy a másik jobb lenne - és lehet, hogy igazuk is volt -, de nekem akkor is ez kellett. Megláttam, és beleszerettem. Erre mi történt?! Fölöm licitáltak. De ez még nem is lett volna nagy baj, mert volt még 15 másodperc, ami elég lett volna. Nagy vidáman licitálok, hogy nem fog ki rajtam az a köcsög, erre - valamilyen oknál fogva - nem voltam bejelentkezve! Kész! Elúszott.

A legnagyobb gondom tényleg az, hogy nagyon tetszett az a táska, és elég nehéz ilyet találni. Van egy elképzelésem, de nem tudom leírni, és a neten sem nagyon tudom hogyan kellene rákeresni, hogy csak olyanokat dobjon ki, amik érdekelnek is. Tű a szénakazalban. És most kereshetek megint.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr191673061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása