Birkák

2009.08.06. 23:02

Avagy ahogyan édesapám nevezi őket: Bangaliliomok.

Ma este tekerek haza Máriáról - böcsületes nevén Balatonmáriafürdő, de mi csak Máriának hívjuk - a kerékpárúton. Fonyódon a hegy alatt sajnos egy elég keskeny sáv van, amin csak akkor férünk el egymás mellett, ha mindenki szépen a szélén teker. Persze ilyen a legritkább esetben van. Az sokkal gyakoribb, hogy az út közepén kacsáznak. Ma egy társaság megállt előttem, és az egyik - nagyon értelmes tag - szépen keresztbe fordult az úton, és úgy szerelte a másik bicaját, hogy az övéről le sem szállt. Hű de ki tudok akadni az ilyeneken...

De még ezen is túltesz az olyan ember, aki velem szembe jön, én ki is voltam világítva rendesen, de a marhája nem vett észre. Igazán nem tudom hogyan csinálta.

Persze az előző kettőt tudják produkálni egy - viszonylag - széles utcában is. Ehhez mondjuk jobb, ha többen vannak, akkor teljesen le tudják fogni az utat, és egyik oldalról sem lehet megkerülni őket.

Természetesen néha én is vagyok a másik oldalon. Néha én is így közlekedek, mert nem fogok a Kiccsim mögött menni, amikor meg is foghatom a kezét és úgy is sétálhatunk. De én legalább elég gyakran hátranézek. Természetesen így lehet, hogy útban vagyunk. Az is lehet, hogy mások is gyakran hátranéznek, csak pont akkor nem, amikor én vagyok mögöttük. (Volt már olyan - görkorisokkal -, hogy hátranéztek, látták, hogy jövök mögöttük, de ez csöppet sem zavarta őket. Ugyanúgy botladoztak az út közepén.)

Egyszer egy kiscsajra is a szívbajt hoztam. Egy mellékutcában kerekezett, és úgy fordult meg, hogy nem nézett hátra, én meg jöttem vagy 30-cal. Természetesen satufék, nagy csikorgás, féknyom. A kislány majdnem szívrohamot kapott. Megsajnáltam olyan sűrűn kérte az elnézést. Szerintem legközelebb jobban fog figyelni.

Na most megint jól kimérgelődtem magamat...

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr771293675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása