Dátum

2009.10.26. 00:53

Hogy ez nekem nem jutott eszembe!

Itt leírok minden fontosat, és éppen nem itt kerestem, hogy mikor is "jegyeztem el". Krisztinek eszébe jutott, hogy valamikor ilyentájt kerültünk kapcsolatba. Nagyjából egy hónapot tévedett.

Nem volt könnyű megtalálni, mivel elég sokat írtam akkoriban, és nem is ez volt a fő problémám. Akkor más volt a mindennapi szereplő - manapság pedig már nincs is mindennapi blogolás. Szóval nem volt könnyű megtalálni. Az első bejegyzés, ami "Furalány"-nak felcímkézve, december 16-i, és az eljegyzésünkről írok benne, és ott is mutatom be. Arra gondoltam, hogy korábban nem is írtam róla. De aztán találtam egy bejegyzést november 30-án, amiben szintén megemlítem. Ezután minden blogot átfutottam a tanfolyás kezdésétől számítva - mivel arra emlékeztem, hogy már jártam, amikor megismerkedtünk. Egy kicsit fárasztó volt, és már majdnem fel is adtam, hogy azokban már úgysem lesz benne. De tévedtem. Persze csak egy mellékes információként, de benne volt.

Korábban nagyon bántam, hogy nem tudom, hogy mikor "jegyeztem el", mert arra gondoltam, hogy ha esetleg odáig fajulna a dolog, akkor ugyanazon a napon kellene igazából is megkérni a kezét. Most megvan a dátum. Ezen már nem fog múlni.

Nos, ennyi lenne az újabb bejegyzés. Sajnálom, hogy mostanában nem írok. Bár lehet, hogy ti meg nem olvassátok. Az sem lenne olyan nagy gond. Ez inkább magamnak szól már.

 

Tehát november 28-án ismerkedtünk meg, és december 15-én jegyeztem el. Csak a rend kedvéért írom le külön. És a korábbi bejegyzéseket is ellátom a "Furalány" címkével.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr511475115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása