Most már teljesen üres

2009.07.24. 23:42

Hazajöttem Fonyódra. Elment a net Márián, és éppen egy komoly hadjáratot terveztem az Ikariamban az egyik szövetségbelivel. Sajnos nem hozta az elvárt sikert, mert megelőztek minket. De ez nem is olyan fontos. Lényeg, hogy ismét itthon vagyok. Nagyon jó volt Márián, de sajnos nem maradhatok ott örökké. Ráadásul a keresztanyámék is jönnek, így itthon biztonságosabb.

Tőlük itt biztonságban vagyok. De a Marikától nem. Persze már nincs gond. Bár nála sosem lehet tudni. Holnap azt hiszem le kell(ene) mennem a boltba segíteni reggel. Nem tudom, hogy mennyi erőm lesz. Ma korán keltem - pedig nem terveztem -, ezért fáradt vagyok. Bár dél körül még aludtam vagy 2 órát. A kerítést is lefestettem. Volt még rajta munka, de szerencsére nem kellett több 2 óránál.

Akkor a tegnapi ígéretemnek megfelelően:

Az ajándék. Kriszti kapott tőlem egy bögrét. Egy libás bögrét. Szülinapjára. Lapot nem küldtem neki, mert azt mondta, hogy nem kell ajándék - de azért már éjfélkor felköszöntöttem, tehát nem feledkeztem meg róla. Az ajándékot csak később vettem meg. A piac közelében találtam egy árust. Egy libás bögre. Most már van itt is bögréje. Van saját bögréje, nem kell másikból innia

A csőtörés. A faházban eltört az egyik vízvezeték cső. Még szerencse, hogy időben kiderült, így volt idő a javításra. A szerelő, akit anyu szerzett, jó munkát végzett. Mindösszesen 3 csempe látta kárát a javításnak, ami egész jó. A szivárgás helyét egyből megtalálta, csak nem fért hozzá rendesen, így kellett a másik két csempét is leverni. Most gipszkartont kell szereznünk, hogy vissza lehessen pótolnia  csempéket. Bízok benne, hogy hamar meglesz ez is, és keresztanyámék vendégei nyugodtan jöhetnek nyaralni.

Én pedig nyugodtan mehetek aludni. Az igére temet betartottam.

 

ui: Ma kaptam egy levelet, hogy ma 9-re menjek be a munkaügyre. Vicces...

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr541266895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása