Munka

2009.09.23. 17:23

Most ez foglalkoztat a legjobban. Már nagyon kéne találni egyet. (Vagy többet, hogy válogathassak. :D)

Elég nehéznek tűnik most munkát találni. Már a külföldi munka is komolyan szóba jött. Ezen Kriszti ki is akadt. Most amúgy sincs jó formában. Egy kicsit depressziós. Megesik az emberrel. Szóval most amúgy is pocsék hangulatban volt, és én még rátettem erre azzal, hogy lehet, hogy kimegyek dolgozni - legalábbis télre. Azt mondta, hogy bekattanna, ha nem találkoznánk hónapokig. Már most is nagyon hiányzok neki.

Persze én sem feltétlenül akarok külföldön dolgozni, de ha nincs más. Én itthon kattannék be. Nem bírom ki itthon sokáig. Már nagyon mehetnékem van. És persze a tartalék is vészesen fogy. Nem is ülök itthon tétlenül. Kihasználom az internet adta lehetőségeket, és keresgélek. Most is van vagy egy tucat pályázatom. Eddig talán a Decathlon volt a legbiztatóbb, mert már másnap reggel felhívtak és be akartak hívni egy interjúra másnapra. Pechemre ez pont az erdélyi túra kezdőnapja lett volna. Persze lemondhattam volna valamilyen mondvacsinált indokkal, de nem lett volna fair dolog. (Igyekszem kerülni az idegen szavakat, de ez is olyan, mint a projekt. Én nem tudok magyar megfelelőt rá, max körbe tudom írni. Annyira beépült már a magyar szókincsbe ez is.) És nem is akartam lemondani. És meg is bántam volna. Hatalmas élmény volt. Amikor csak lesz rá lehetőségem, menni fogok. De most nem ez a téma, hanem a munkakeresés. Ma is adtam fel pályázatot, és az egyik válaszolt is. Ezt jó jelnek veszem. Pláne, hogy nem azt írta, hogy hiába is próbálkozok. Sajnos vannak olyanok, akik nem is írnak vissza, ha nem vettek fel. Ez szerintem elég bunkó dolog. Persze lehet, hogy nagyon sok pályázó volt, de akkor is megadhatnák azt a tiszteletet, hogy értesítenek, hogy ne reménykedj. Jó lenne, ha valami állás összejönne. Gyorsan.

Jó lenne, ha gyorsan el tudnék helyezkedni. Nem akarok vagyonokat keresni, de jó lenne egy viszonylag jól fizető munka, amit szívesen csinálok. És jó lenne ezt itthon megtalálni, mert szeretnék még tanulni. Ezzel a diplomával semmire nem megyek, szóval kell szereznem valami piacképes képesítést. Ha nem jön össze semmi egy hónapon belül, akkor marad külföld. A télre kimenni mosogatni vagy felszolgálni Ausztriába. Nincs hozzá sok kedvem. Olyan hosszú időre távol lenni Krisztitől. A család nem gond. Azt simán kibírnám, de Kriszti nagyon hiányozna. És viszont. Szóval, ha lehet, akkor ezt el kéne kerülni. De ha nem lesz más...

Szóval mostanában ez foglalkoztat. Bízok benne, hogy nemsokára már egy cég fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr571402276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása