100 km, 2 kerék, -10 C

2008.12.31. 11:53

Sajnos nem jött össze a tervezett 110 km. Már nem volt erőm eltekerni haza Kéthelyre, Márián megálltam.

De kezdjük az elejéről: Hétvégén elhatároztam, hogy eltekerek Badacsonyba. Ezt már többször megcsináltuk - nyáron -, szóval nem féltem, hogy nem fogom bírni. Anyuék persze egyből hülyének nyilvánítottak, de végül is nem volt beleszólásuk, hogy elmegyek e. 24 éves vagyok! Alaposan bebugyoláltam magam. 2 pár vastagzokni - ennek ellenére hazának már nem éreztem a lábujjaimat -, egy melegítő és rá a kerékpáros nadrágom, 2 póló, vastag pulóver, sál, vastag sapka, kendő a szám elé - de induláskor így is fázott a torkom -, téli kerékpároskesztyű, a széldzsekim, és a sisakom.

Hogy mennyire volt hideg? Nos a kulacsomban a víz megfagyott. Meleg vizet vittem, de kb. egy óra múlva már alig lehetett inni belőle, annyira lehűlt. Badacsonyban vettem is egy fél literes ásványvizet és azt ittam meg. A szempillámra ráfagyott a leheletem. A csokim csonttá fagyott. A karamell keményebb volt, mint a mogyoró benne. Tekerés közben ettem meg, és addig nem volt a szám előtt a kendőm, ami szintén megfagyott. A leheletem kicsapódott rá, és most, hogy nem volt hőutánpótlás teljesen megfagyott. Azt már írtam, hogy nem éreztem a lábujjaimat hazának. Badacsonyban megettem egy szendvicset is. Nos ez idő alatt annyira lehűlt a kezem, hogy az ujjaim fájtak. Nem fáztak. Fájtak! Persze 10-12 perc után már felengedtek. De nem volt egyszerű. És az előző este feltöltött telefonom teljesen lemerült. A hideg leszívta az aksiját. Ilyet sem láttam még - bár már hallottam róla.

Hogy mennyire néztek hülyének? Eléggé. Pár találkoztam azért pár kerekessel, de a legtöbb csak "A" pontból próbált meg eljutni "B" pontba. Egy faszi volt, aki ugyanúgy be volt öltözve mint én, és ő volt az egyetlen, aki vissza is köszönt. Mi kerékpárosok tartsunk össze!

Mennyire fáradtam el? Van e izomlázam? Nos nagyon kivoltam. Az utolsó 2 órában az akaraterő taposta a pedált, mert az izomzatom már feladta. az utolsó egy órában már szabályosan fájt. De az a jó ha fáj! Persze csak kb. egy órácskára volt szükségem és minden rendben volt. Nincs is izomlázam. Nem szokott lenni. Nagyon jól bírom az ilyen strapát.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr13850100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása