A nagy teszt!

2009.01.21. 21:15

Nagy az elmaradásom, de most sem tudok sokat írni. Szóval ez inkább amolyan felsorolás lesz.

Vasárnap felavattam a korimat Fenyvesalsón, a magán strandunkon. Gondoltam nem lesznek sokan, nem látják sokan a botladozásaimat. Tévedtem! Ugyanis Cecáékkal voltam lent. Cecáékkal, vagyis Ceca, Lui, Ede, Bogi, Papa, Erika néni, Öreg Jutka, és Erős Papa. Plusz még 2 társaság. Ráadásul videokamera is volt. Ede is most kezdett korizni, és azt vették fel. Egy jó órát voltunk lent, de egyszer sem estem el! Csak másnap ültem le egyszer, egy hirtelen fékezésnél. Rögtön küldtem is sms-t FuraLánynak, hogy eldicsekedjek. Sajnos azonben nem tudunk most korizni. Hülye meleg...

Nem tudunk korizni... Tudunk, mivel FuraLány itt van velem! Ma jött le, és jövőhét végéig marad. A nagy teszt! Vajon kibírjuk e egymást? Úgy, hogy én minden nap bejárok a tanfolyásra - ahol egyébként már angolozunk is.

Ennyi. Mondtam, hogy rövid lesz. Lenne mit írnom, de nincs időm. Most éppen fürdik, ezért tudok írni. Mostanában szegény Húgit is elhanyagolom, mivel egész este FuraLánnyal beszélgetek headseten. Nagyon jó hallani a hangját!

No de tényleg ennyi! Sajnálom, hogy csak így összecsaptam...

 

ui:Írtam a Vadásznak levelet, amiben eldicsekedtem a nyelvvizsgámmal, és FuraLánnyal is.

 

Szerző: Novics

Szólj hozzá!

Címkék: furalány

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr1894362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása