Ököritófülpös

2009.02.07. 17:41

Mókás neve van, nem?

Ilyen névvel alapítottunk várost FuraLánnyal a MyMiniCity-n. Ez egy létező település Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. Wikipédia FuraLány unokatestvére egy diákmunka kapcsán találkozott a falu - pontosabban nagyközség - nevével, és felírta, mert tudta, hogy tetszeni fog neki. Aztán egy beszélgetésünk során nekem is megemlítette és - nem meglepő módon - nekem is megtetszett.

Város hirtelen felindulásból alapítottunk. És az egésznek nincs semmi értelme, mert nem is tudunk semmit sem csinálni vele. Nem tudunk semmit sem befolyásolni. Mindössze annyit tudunk trükközni, hogy melyik linkre kattintunk, hogy éppen mit kell növelni. És az üzenőfal funkció is elég primitív, mivel nem őrzi meg az összes hozzászólást, csak az utolsó pár napit. No persze ennek valószínű erőforrásigény csökkentés az oka, mert egy komoly, nagy városban már elég sok lehet. De mindegy...

Sajnos a tanfolyásról nem tudok kattintgatni, mert le van tiltva az a port. Legalábbis én így gondolom, mert az msn és az iwiw pl. nem működik, de más igen. Gondolom ez is pont azt használná. Pedig már olyan szépen elterveztem, hogy reggel az összes gépről kattintok. De ezt bebuktam.

Itt vannak a linkek ha esetleg ellenállhatatlan késztetést éreznétek, hogy kattintsatok.

Bevándorlás

Ipartelepítés

Szállítás

És majdnem elfelejtettem a legnagyobb poént! Iwiw-en az össze ököritófülpösinek írtam üzenetet, hogy kattintsanak. Eddig heten válaszoltak, de sokan még nem olvasták el. No persze nem hiszem, hogy tíznél - lényegesen - többen fognak válaszolni, de az a pár ember is sokat számít.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr11928724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása