Szégyen

2009.07.07. 13:02

De hasznos!

Ma voltam gimi óta először futni. Reggel már hat előtt keltem - régen volt már -, aztán kerékpárra pattantam - Nos, a hétvégén elmentem Kéthelyre természetesen kerékpárral. Pechemre mondtam a Bélának, hogy az nekem is hasonló gondom volt a kerékpárommal, mint neki, de megszerelte a Konkoly. Erre el kellett hoznom az övét is hozzá. Neki elvileg jobb gépe van. Az övé cross és újabb is 2 évvel. De kattogott, alacsony volt az ülés, és még hátra is volt döntve a nyereg. Nem volt túl kényelmes. Amellett, hogy elől sem volt kényelmés, még csúsztam is hátra. Újlakon már az árokba akartam dobni. A Maciéknál aztán beállítottam az ülést, és már jóval könnyebb volt. Aztán hétfőn megszerelték. A hajtókarnál minden csavart meg kellett húzni. De most jó. Ennek ellenére délután már vissza is vittem. Olyan jó volt megint a szemem fénye nyergébe pattanni... - és eltekertem a fenyvesi templomhoz. Ott találkoztam a Macival. együtt mentünk futni. De nehéz volt elindulni. Régen futottam már. Elszoktam ettől a fajta mozgástól, csak tekerni szoktam. Levegőt is nehezen kaptam. Nem kapkodtam. Van egy ritmus, ami alapján veszem, és kifújom. Most olyan érzésem volt, mintha a tüdőmben túlnyomás lett volna. Nem ment befelé a levegő. Persze ez - szerencsére - hamar elmúlott. Sajnos a Maci is egész hamar kidőlt. Nem volt könnyű. Nagyon leizzadtam és lefáradtam - főleg a combom első felén éreztem ezt -, de meglepő módon jól esett. Elvileg holnap is megyünk. Ez persze függ az időjárástól. Esőben nem akarok futni. Annyira nem fontos.

Hétfőn a Bélával egész sokat beszélgettem - amikor visszavittem neki a kerékpárját. A munka is szóba került, de szerencsére nem forszírozta az újságozást. (Fonyódon megint van egy kihordói állás.) Pedig nagyon féltem tőle. Nincs kedvem megint azt csinálni. Még nem is a korai kelés a gond, hanem az előfizetési díj beszedése. Azt utáltam. Végigjárni minden előfizetőt.

Krisztivel egy kicsit összekaptunk. Illetve eddig ez a legsúlyosabb. Most beszéljük meg. Néha elbizonytalanodok még mindig, hogy igazán szeretem e, de most érzem, hogy nagyon megviselne, ha elveszíteném. És nem csak azért, mert nem lenne mellettem senki. Azért, mert nem ő lenne mellettem. Közel sem tökéletes. Nagyon sok dologban eltérünk. Ebből is adódnak a konfliktusok, és elég nehéz őket chat-en megoldani. Nagyon nehéz…

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr121231812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása