Ami lemaradt

2009.05.20. 20:17

És egyéb nyalánkságok...

Tegnap elfelejtettem megemlíteni, hogy a Dieter - keresztanyám férje - tegnap megkeresett skype-on. Mit ne mondjak, meglepődtem. Mondjuk nem azon, hogy mennyit felejtettem németből. Inkább angolul jutottak eszembe a dolgok. De végül megmenekültem. A keresztanyámmal beszélgettük mikrofonon keresztül. Nem sokat. Most inkább csak arra volt kíváncsi, hogy elérhető vagyok e ilyen módon. Mondtam neki, hogy minden nap fent lógok a skype-on, mivel a Kiccsimmel azon keresztül beszélgetünk. MSN-re már nem is nagyon megyek fel.

De ma is volt nagy élmény! Bár ezt szívesen kihagytam volna...

A vonatunk már korán benn áll az állomáson, de sok kocsi nincs még nyitva, ezért a nép ma egy kocsiba tömörült. Én még találtam egy üres kupét. És ez volt a vesztem. Először csak egy mammer ült be. Aztán még egy - ő lesz majd a sokk okozója -, és még egy. Ezzel gyakorlatilag meg is telt a 8 személyes kupé. A második és harmadik mama kettőnek is jó lett volna. A második félig rá is ült a táskámra, ami mellettem volt, mert még a férjének is szorított helyet. Mikor ilyen szépen összegyűltünk - a férje még nem volt ott - elkezdett panaszkodni a melegre. Valóban nem volt hideg, de az ilyen túlsúlyos embereket ugye még jobban meg tudja viselni. Lényeg a lényeg, nekiállt vetkőzni! Levetkőzött melltartóra - mert ugye ez is csak olyan, mint a bikini... -, de szerencsére gyorsan felvett egy másik felsőt, ami vékonyabb volt. De azért még a melltartóját is levette - persze a ruha alatt. Nem néztem oda - Nem vagyok őrült! - de így is elég sokkoló volt, mivel azért van perifériás látásom. Aztán szerencsére jött a férje, és elmentek. Ki tudja mit talált volna még ki. De így is rémes utam volt, mivel nem tudtam kinyújtani a lábamat. És megint annyira mélyen kómáztam, hogy meg kellett ráznia a kalauznak, hogy felébredjek. Délután aludtam is 2,5 órát a betervezett 1,5 helyett. Nagyon fáradt vagyok. Kimerít ez a kevés alvás. Nem elég az a 4 óra, hiába "alszok" még a vonaton is 1,5-1,5 órát.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr381134187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása