Bemutatkozás... vagy mi!?

2008.09.06. 14:59

Nem is tudom, hogy mivel kezdjem. Akik ismerik a Kain topicban kifejtett tevékenységemet, azok elég jól ismerhetnek. De természetesen ők is csak feületesen. Talán Brenda ismer a legjobban. Akik nem ismerik... azok nem sokról maradtak le. Higyjétek el!

Fura azon gondolkozni, hogy mit is írjak magamról, hogyan mutatkozzam be. Talán 1-2 adat rólam, a többi majd idővel.

Tehát jelen pillanatban 23 éves vagyok, de vészesen közelít a 24. szülinapom. De azt ugye még meg kell élni. Szóval 23 éves vagyok. És lehet, hogy az írásaimból nem fog kiderülni, de fiú vagyok. És még csak nem is emos. Bár épp ma kaptam az "Emoboy" nevet kedves jahrn kollégától a fórumon. Rengeteget tudok lelkizni, nyafogni, ha éppen olyan a hangulatom. És mostanában gyakran az. Hogy miért? Idén elvégeztem az egyetemet (történelem szakon), de még hiányoznak a nyelvvizsgáim. És addig ugye olyan, mintha még nem végeztem volna el, nincs diploma. A munkaügyi központon keresztül mentem volna egy középfokú felkészítőre, de nincs szakmám ezért nem mehetek. Anyuék elvállalták, hogy jan végéig ingyen élhetek a nyakukon, ha leteszem addig a vizsgákat. Szóval úgy néz ki, hogy itthon fogok üldögélni a német, és az orosz nyelv rejtelmeibe vetem magam... és roppant mód fogok unatkozni. Tehát rengeteg bejegyzésre lehet számítani.

Kb ennyi...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr77651198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása