IDŐjárás

2008.09.08. 10:01

Néha bizony elég lassú. Ha az ember vár valamire, vagy valakire, csak vánszorog. Bezzeg ha jól érzi magát! Netán valamit meg kell csinálnia határidőre. 4 nap. Nem sok. Nem MINDIG sok. Nekem ennyit kellett várni Klau válaszára. Egy örökkévalóságnak tűnt. Tegnap jó volt, mert elmentem tekerni, és akkor kikapcsolódtam. De nem lehet ezt minden nap megtenni. Tanulnom is kell, és azt csak itthon ülve tudom megtenni. Itthon a gép mellett. (Nincs bekapcsolva, de a bekapcsolás lehetősége mindig fenn áll.)

Amikor a szakdolgozatomat írtam, akkor pedig csak úgy repült. Majdnem ki is futottam az időből. No nem lustaság miatt! Csak nagyon szerettem kutatni. No persze ez nem volt rendes tudományos kutatás, elvégre csak a könyveket olvastam el, és nem jártam levéltárban. Szép is lett volna kimenni a Bécsi Hadilevéltárba, és Berlinbe, valamint Párizsba, hogy ott gyűjtsek anyagot a szakdolgozathoz.

Na megint szép kis gondolatokat vetettem "papírra"! Pedig ez volt a szándékom. Igazából most elég jól érzem magam. Végre elviselhető a hőmérséklet. Egész jól aludtam. Igaz tegnap már nem sokkal 8 után lefeküdtem aludni, mert iszonyat - ez azért túlzás - fájt a fejem. Aztán valamiért felkeltem, és a gépet is bekapcsoltam. Persze az volt az első, hogy bekapcsoltam a Gmail Notify-t, hogy ha esetleg kaptam levelet... Aztán kaptam. Mikor láttam, hogy az alapból piros ikon elkékül, és jön föl a kis értesítési ablak, nagyot dobbant a szívem. De igazából nem is számítottam rá, hogy Klau írt. És ez nem csak duma. Az jó érzés volt, hogy le tudtam 8-kor úgy feküdni aludni, hogy nem néztem meg előtte, hogy írt e. Persze lehet azt mondani, hogy a tudatalattim miatt keltem fel. Már tényleg nem emlékszek, hogy miért is kapcsoltam be a gépet. Aztán végülis itt ragadtam elég sokáig. 11 körül feküdtem le aludni. És jó sok hülyeséget összeálmodtam. Már nem emlékszek rájuk pontosan, de azt hiszem, hogy elég sokban szerepelt Klaudia is. De ez nem biztos, a fene tudja már. Általában nem konkrét személyekkel álmodok.

Most megyek reggelizni, aztán kipróbálom az új napirendemet. (Délelőtt szavak magolása, majd egy kis olvasás (Der Spiegel), nyelvtani feladatok, fogalmazás írása. És persze random mód házimunka.

Szerző: Novics

Szólj hozzá!

Címkék: idő

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr57653411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása