Becenév

2008.09.12. 23:32

Ki kell egyet találnom Klaunak. Ő a Pocok nevet adta nekem. Szerinte teljes mértékben illik rám. Nem tudom. Először azt mondta, hogy olyan macis vagyok. Ezt még nyáron mondta... a szemem közé. Aztán a leveleiben voltam drága, kicsi, kedves és bogár is. Ez utóbbihoz képest elég nagyot ugrottam az evolúcióban. :D ... Pocok. Mondjuk aranyos állat. Pánovics "Pocok" István. Nagyon mókec.

Egy isteni szikra hatásása tegnap eszembe ötlött a levél végén, hogy Pintyőke. De sajnos már valaki hívja így. Ebből látszik, hogy tényleg illik rá. De sajnos most mást kell találnom. Ami nem könnyű. Nekem nem az. Én nem szoktam (nagyon) elnevezni embereket. Legalábbis nem kedves, aranyos nevekkel. Egy maradandó névalkotásom a "Hans". Frank Róbert nevű, elég jobbos, volt osztálytársam kapta tőlem, Hans Frank után. És a baráti körben el is terjedt. De nagyon sokan hívják Franky-nek is. És a Géza, aki egyébként Péter, és a kóterben volt szobatárs egy fél évig. De őt csak mi ketten a Szüccsel hívjuk így. Esetleg még a "Kis vakarcs". A volt gimis töritanárnő. De ezt az elismerésem jeleként aggattam rá. Harmadikban jött oda, friss diplomás, kb 160-165 cm és vékony. És elbírt a 36 fős osztállyal, ahol volt 2-3 fiú, akik 2x akkorák voltak. És persze voltak nagyszájúak is. A legfinomabb még a DuplAnyácska, amit Cecára aggadtam. Ha jobban megerőltetném magam, akkor bizonyára találnék még ilyeneket, de a lényeg, hogy egyik sem túl kedves. Egyiket sem szívesen adnám Klaudiának.

Ilyen jellegű becenevet még nem adtam senkinek. Szilvivel olyan gyorsan történt minden, hogy nem is volt rá idő. A végén kezdtem a leveleimben Öreglánynak hívni. Rollo felesége után, és mert 1 évvel idősebb nálam. De éppen most írta levelében, hogy már nem öreglány. Megfiatalodott. Klau egyébként legjobban egy nagymacskára hasonlít. Kecses és halálos. Meg kéne szelidítenem. Amíg nem eszik a kezemből, addig óvatosan kell bánni vele. Szereti is a nagymacskákat, a kedvence a tigris. Még töröm majd a fejem.

Gondoltam már rá korábban, hogy össze kéne szedni, hogy hányféleképpen hívnak az emberek. Sokan csak Novicsként ismernek. Ők a kainosok. Akikkel élőben ismerkedtem meg, azok nem így szólítanak. Talán 1-2 volt osztálytárs, akiktől a nevet kaptam, és érdekes módonSzilvi hívott így. Talán a Pánó a legelterjedtebb. És ennek változatai. Aztán ott van a keresztnevemből képzett nevek. Az egyik lakótársam, 4 évvel fiatalabb, egyszerűen Pistinek hívott. De a kedvencem a Hatalmas Pityu. A Túl a sövényen című filmből. És Ede hív így. Aki egyébként Benedek, és a Ceca fia. A nevet is Ceca alkalmazta rám. Én azóta sem láttam a filmet.

Jobban belegondolva inkább hívjon a barátnőm Novicsnak, mint Nyuszó-muszónak vagy egyéb borzadálynak. Ami nagyon tetszett, az amikor egyik volt osztálytársamat látogattam meg Bp-en. Olyan voltam, mint Gulliver Liliputban. :D A kishölgy 160 alatt, a barátja se sokkal magasabb, huszonpár négyzetméteres kis lakás. És akkor én a 191 centimmel, 47-es lábammal. Nagyon mókás volt az én cipőm a többi között. De nem is ez a lényeg, hanem, hogy Picimnek hívta a barátja. Ez annyira aranyos volt.

Nokedli. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer azt fogom mondani, hogy ez nagyon találó becenév. Pedig az! Stuttgartban ismertem meg a hölgyet, akinek ez volt a beceneve. És annyira illett rá! No nem azért, mert ő is olyan formátlan volt! No-no! Nekem nagyon tetszett. De sajnos a barátjának is. Aki szintén nagyon jó fej volt. Nagyon jót beszélgettem velük. Az mondjuk egy kissé keserű szájízt ad az emléknek, hogy azóta sem válaszoltak a levelemre. Mondjuk nagyobb gondjuk is volt, mert munkát kerestek kint, szóval megértem, hogy nem volt idejük, aztán meg esetleg elfeledkezetek róla. Nem hiszem, hogy szándékosan nem írtak. Nem olyannak tűntek. Mondjuk én nem tartom magam jó emberismerőnek.

Tudom, hogy ti nem ismeritek Klaut, de ha valami jó ötletetek van, ne habozzatok megosztani velem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr45661078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása