Kerítés

2008.09.12. 16:43

Befejeztük! Szerencsére. Reggel anyu fél 8-kor ébresztett, hogy menjek ki. 4 perccel előzte meg az ébresztőmet. Mondanom sem kell, hogy nagyon jó hangulatban voltam, főleg, hogy a torkom is fájt. Kb negyed 9-kor mentem ki, és 4 órán át egyhuzamban festegettem. Najó, egyszer bejöttem inni. Anyu mikor elment dolgozni, inkább 2x rám dudált, és hadonászott a kocsiban, hogy én csukjam be a kaput. Erre kicsit kiakadtam, de azért becsuktam. A zene sokat segített. Először Faithless hallgattam, majd egy "apró" váltás System of a Down-ra, majd Rammstein. Csak hogy ne unjam le magam. És érdekes módon elég jól haladtam, és nem is akadtam ki (teljesen) a kritikus 3 óránál. Ha nem kellett volna állandóan legugolni, hogy az alsó felét is lefessem, nem is lett volna gond. Így viszont, hála a már 4. napja tartó munkának, nagyon megfájdult a lábam. Valamiért nem bírok sokáig gugolni, pedig most sokat kellett, még ha nem is egyfolytában. Végül a sámlin ülve fejeztem be a festést. Ez pedig nem a legalkalmasabb módja ennek. Elég sokat vesztettem mozgékonyságomból, kicsit lassabban haladtam. De már tényleg nem tudtam legugolni. Már akkor is fájt a lában, ha ülve behajlítottam. Sok volt ez neki, nem ehhez van szoktatva.

Jó volt egy kis ebédszünetet tartani. Kinyújtóztattam a lábam, és megkajáltam. Tegnap ugyanis negyed 9-kor ebédeltem, nem akartam ezt megismételni. Lazítás képpen még a mosogatógépet is kipakoltam. Nehogy szó érje a ház elejét.

A Béla akkor ért haza, amikor már csak 2,5 köznek a belső oldala volt vissza. De ő is kijött, és az elmaradt részeket festette le. Nagyon hasznos munkát végzett! Szépen elfestegette a keretet, amit én délelőtt festettem le. Mondtam is neki, hogy inkább a kapu aljának kéne nagyobb figyelmet szentelni, mert ott volt tiszta rozsda az egész, az van kitéve nagyobb terhelésnek. Akkor nekiállt annak. Végül elpakolnom is nekem kellett, mert neki mennie kellett a húgiért.

Most aztán szépen beállítottam magam a munka hősének! Nem kéne ezen a kis melón kiakadnom, mert ugye segíteni kell... De akármennyit is segítek, én már el lettem könyvelve lustának, és ha valamit nem csinálok meg, egyből meg is kapom. És azt olyant nem felejtik el, ezekkel gyakran előhozakodnak. Sebaj. Lustaság fél egészség! Lehet, hogy ezért kikezdhetetlen az immunrendszerem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr73660556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása