Bernd das Brot

2008.09.27. 21:22

Leeegjobb! Ahogyan a Viktor szokta volt mondani.

Macival még réges-régen, de nem egy messzi-messzi galaxisban, hanem Zsuga nagyszüleinek bmáriai nyaralójában ismerkedtünk meg vele. No persze nem személyesen. Este egyszerűen nem tudtunk mit csinálni - no igen, akkor még nem tudtam volna elképzelni, hogy meglátogassak egy "eccséget" és szemügyre vegyem a gyengébbik nem jeles képviselőit - így hát néztük a parabolán fogható külföldi adókat. Kilenc után a KI.KA-n akkor még egészen másnap reggelig Best of Brend ment. Ha jól emlészek, akkor többször is átkapcsoltunk rajta pár másodperc alatt. Majd valamilyen oknál fogva ott maradtunk. És meg is néztük vagy 4-5x egymás után. Talán 30-40 perces lehetett a program, amit ismételtek. Volt benne 3 zenés szám:

1.

2.

3.

És pár részlet az adásokból. A legjobb az újévi beszéd tetszett nekünk.

Beszéd

Sajnos ahhoz, hogy ember élvezhesse elengedhetetlen a német nyelv ismerete. Mondjuk nem vagyok én sem túl profi, de a lényeget megértettem. "Mein Leben ist die Hölle!" (Az életem pokol.) És még jó pár vidám gondolat. És mindez egy gyerekműsorban! Zseniális! Így kell a kis emosokat neveleni! De tényleg nagyon jó a figura. Imádom! Nem véletlen az idézet az iwiw-en, az avatar a fórumon, a kulcstartó a hátizsákomon. Sokáig a háttérképem is Bernd-es volt.

Sajnálatos módon már nem ezt vetítik műsorzárás után.

A könyvben adott 1-2 nagyon hasznos tippet a szabadidő eltöltésére. Ha nyaralni megyünk, akkor soha nem oda menjünk, ahová a többi ember. Menjünk esős, barátságtalan helyre, mert oda bizonyára nem jönnek mások. Vagy csináljunk úgy mintha elmentünk volna, miközben otthon maradunk. Vannak játékötletei is. Egyszemélyes bújócska, kavicsverseny, monoscop nézés usw. Az ő kedvenc játéka a fűrészporos tapéta bámulása. Napokig képes nézni. Az egészben a legjobb, hogy nekem is az van! Bár az igazat megvallva még nem próbáltam ki. Legalábbis nem órák hosszat.

Gondoltam még, hogy 1-2 idézetet még beírok ide Bernd-től, de aztán rájöttem, hogy teljességgel felesleges, mivel a legtöbben úgyis csak ángílus nyelven beszélnek, nekem meg nincs kedvem fordítgatni. (És nem vagyok túl jó műfordító.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr58684962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása