Szilvi (3)

2008.09.30. 10:02

Átolvastam az előző két bejegyzést. Jó sok hibát találtam bennük. És ki is egészítettem itt-ott. Gondolom senki nem fogja megint átrágni magát rajtuk, csak gondoltam szólok, hogy azért tudok jobban is írni.

Még annyit szeretnék a témában megjegyezni, hogy nem tudom, hogy írjak e neki születésnapján. Ha valakit igazán szeretek, akkor nagyon figyelmes tudok vele szemben lenni. Most is így szeretnék eljárni. De nem tudom, hogy nem okoznék e neki fájdalmat azzal, hogy írok neki a szülinapján, és ezzel jelzem, hogy nem felejtkeztem meg róla. Gondolom ő nem fog az enyémre írni, de már megszoktam, hogy kevesen írnak. No persze a fórum kivétel! De azon kívül marad a szűk család. A többi ismerősöm, bár nincsenek sokan, nem írnak. Lényeg, hogy nem tudom, hogy mit tegyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr28688576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása