Meg(int)fázás

2008.10.14. 18:59

Most jöttem be. Déltől egész idáig fáztam. Szerencsére a felén már túl vagyunk. Holnap nem fogunk végezni, de nem sok fog maradni. A végére elég jól belejöttem. Persze ezt is könnyebb ésszel csinálni, nem csak erőből. Igaz az sem árt néha. Van, hogy csak az segít. És még a lábam sem volt annyiszor veszélynek kitéve, mint korábban. Persze néha nem sokon múlott, ha nem találtam el jól, vagy túlon-túl nagy volt az erő.

Azt kell mondjam, nagyon jó volt. Jó érzés volt, amikor sikerült egy nagyobb darabot is egy csapással szétküldenem. Ma fordítva fogtam, mint tegnap. De nem, tegnap sem a fejével, sem a nyelével nem próbáltam fát vágni, csak akkor a jobb kezem volt elől, ma pedig a bal. Így valahogyan könnyebb volt, és nem is fájdult meg a kezem. Legalábbis nem annyira.

Jó volt egy kicsit kitombolni magam. Ha nem ment szép szóval, akkor bele lehetett adni minden dühöt, és izomból, ami a csövön kifért, oda csapni. Igazából az ilyenek miatt fáj a kezem, de simán megérte. Gondoltam már rá korábban, hogy kéne venni egy boksz-zsákot, amit aztán éehet püfölni ha az embernek olyanja van. Nekem elég gyakran lenne olyanom. Mostanában mondjuk nem volt. Bár a vinfos néha kihozza belőlem. És persze az ősök. Néha nagyon fel tudnak húzni. De én általában hamar le is nyugszok. Hirtelen ember vagyok. Nagyon gyorsan leszek "szerelmes" is, de általában ugyanolyan gyorsan el is múlik. És igazából nem is szerelem. Szóval ez a Klau ügy sem visel meg komolyan, csak szeretek "drámázni". A fogadás elvesztése jobban zavar. De Szilvi más volt. Az az ügy nagyon más volt. Az megviselt. Ezért is foglalkozok vele még mindig ennyit.

Holnap bekommandózok a munkaügyre, hogy mi van a tanfolyással, mert ha felvettek, akkor még alkalmasságira is kell mennem. Ráadásul szemészetre is, és oda nem egyszerű bejutni. Hetekig kell várni, márpedig nekem nincs annyi időm, 22-én kezdődik a banzáj. Nem is tudom, hogy fogom elrendezni. No persze még mindig nem biztos, hogy én jutottam be. Semmi sem biztos! Szóval holnap lesz mivel felhúzni magam, és annyi düh lesz bennem, hogy az egész Négyszögletű Kerekerdőt felhasogatnám. A 100 holdas Pagonyról ne is beszéljünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr50713994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása