Mikor lesz már Hétfő!?

2008.10.24. 23:05

Az idő ólomlábakon jár... Na jó, ezt most hagyom abba.

Tehát elég lassan múlik most az idő. Még csak 2 napja tart a 4 napos hétvége, de én már nagyon unom. Már mennék a tanfolyásra, mennék emberek közé. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire fog hiányozni. Nem történt semmi extra, de mégis várom a folytatást. Remélem, hogy sikerül majd mindenkivel összeismerkednem. Még a buszos kis hölggyel is. A "szerelem" egyébként már el is múlt. Mindig így van ez.

22 más téren is szerencsét hozott. Vagy tán szerencsétlenséget? A netes hülyeségben, amivel mostanában játszok, megismerkedtem egy kis hölggyel. Még korábban meghívott a rendjébe, de akkor visszautasítottam. Aztán mégis írtam neki, hogy belépek, ha megadja az msn címét. Megadta! (Ahogy Gyuri bácsi szokta mondani.) De azt nem tudja használni, mert valamiért nem mükszik neki. Aztán megadta a skype nevét is. Nem volt egyszerű menet. Egy darabig eltartott, de megadta. Aztán este majdnem 2 órán át beszélgettünk. Persze a legfőbb téma a játék volt, de azért másról is volt szó. Iwiw-en is megkerestem, és ő is engem. Persze már láttam róla képet a játékban lévő profiljában. Ezért is léptem vele kapcsolatba. Szerintem nagyon szép. Bár nem az én "fajtám". Egy kicsit plázacicás. De nem is felszedni akarom. Akkor miért volt fontos a kinézet? Itt most annyiból, hogy nagyon nem passzolt a játékhoz. Egy ilyen lány mit keres egy ilyen játékban!? Ez fúrta az oldalamat. Na jó! Persze, hogy nem lett volna mellékes, hogy ha jobban összemelegedünk. Még nem is lakik olyan messze. Nagykanizsán. De tényleg nem ez - volt - a fő cél. Van barátja is, ahogyan a szavaiból kivettem. Tudom, hogy mit mondanak erről, hogy melyik nő foglalt, de az ilyen engem akkor is zavar. Mondjuk egy rövid beszélgetés alkalmával - akkor ért haza, és még kabátban ült le a gép elé - közölte, hogy egyedül él. Teljesen váratlanul, és oda nem illő módon. Nagyot néztem, és még most sem értem, hogy miért írta. Majd rákérdezek legközelebb. Tegnap csak ennyi volt a párbeszédünk, ma pedig ennyi sem, mert még mindig fáj a feje. Ezt nagyon sajnálom, mert jó volt egy új "arc". Akikkel szívesen beszélek bármikor, azok rendszerint nincsenek msn-en, a többiekkel meg nincs miről. Remélem most nem bántottam meg senkit.

Ma nagy unalmamban a skype-on kerestem új "prédát". Megnéztem, hogy kinek "skype me" az állapota. Persze csak magyarok között keresgéltem. Egy darabig vacilláltam, de végül mégis rászántam magam, és megszólítottam az egyiket. Természetesen egy hölgyet. Sajnos mellé trafáltam. Nem az én korosztályom a képe alapján. Nem is beszéltünk mondjuk sokat, mert elment aludni. Szóval ma estére - is - beszélgetőtárs nélkül maradtam. Ezért is írok ide. Ez majdnem olyan, mint a legutóbbi - és még jó sokáig az lesz - beszélgetésem "Klauval".

Még csak annyit, hogy tegnap reggel alig bírtam az ágyban maradni, annyira fel akartam kelni. Ilyen is nagyon régen volt. Vártam már a reggelt, a következő napot. Pedig éjfélkor feküdtem le aludni, akkor fejeztük be a beszélgetést Szépkislánnyal. Bizonyára ő volt az oka. No és persze 22-e más élményei. Még a buszozást is várom. Remélem látom még a „szerelmemet”, és nem leszek olyan balfék, és gyáva - etc. -, hogy elszalasszak egy lehetőséget a megismerésére. A csoporttársaimnál minden bizonnyal nem fog ez megtörténni. A szünetekben szépen akkurátusan összeismerkedek velük.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr72730501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása