Barbi

2008.11.13. 20:00

-Huh! (Ugye már mindenki tudja, hogy ez Zhord szavajárása!?)

Sokat kellene írnom. És mindet egyszerre! Már nem emlékszem, hogy mi volt az előzőben. De az nem is fontos! Most új történés van! De nehéz, mert most is... Lehet, hogy kicsit zavaros lesz. De azt szinte biztos, hogy zanzásított.

Kevésbé fontos: A BattleKnight-on beindult a rend fóruma. Csak meg kellett nógatni Szépkislányt. Nagyon elszemtelenedtem. Már majdnem az egész rendet felforgattam az ötleteimmel. És lehet, hogy fel is fogom. Ma küldtem egy tervezetet  Szépkislánynak. A fórumon még elég nagy a pangás, és van pár vadbarom is. De azok mindenhol vannak.

Sokkal fontosabb: Szépkislánnyal beszéltem msn-en. És ő szólított meg. Nem mint egyesek... Nagyon jól eldumáltunk, mint mindig. Megint a rend ügyeivel kezdtük, és megint évődés lett belőle. Nagyon bírom ezt a csajt! Nem mint barátnőt, hanem mint havert. Ezt le kell szögezni. Persze nagyon szép, de valamiért mégsem. És éppen ezért nagyon felszabadultan tudok vele beszélgetni. A rend ügyei közben szóba került Lestat is. Mire én elkezdtem mondani neki, hogy biztos féltékeny rá, mert azt hitte felvettem msn-re. Ez eltartott egy darabig. Oda-vissza ment az adok-kapok. De elültette a bogarat a fülembe... Írtam is Lestatnak, hogy vegyen fel, mert a címem ott van a fórumon. És fel is vett.

De miért is? A bemutatkozáskor írta, hogy vámpír mániás, és utálja, hogy Barbi a neve. És azt is, hogy 3 nap múlva szülinapja lesz. Én nem felejtettem el, és felköszöntöttem. És persze, hogy Barbinak szólítottam. Aztán nem sokkal később jött egy körüzenet, hogy lovag lett. Én megint bevetettem magam, és írtam, hogy akkor most van neki egy pink pónilova. De enyhítendő a dolgot megkérdeztem, hogy ismeri e Lovecraftot. És ismeri!Ezért megkérdeztem, hogy tudja e, hogy honnét vettem a karim nevét (Quamis), és írtam, hogy felvehetne msn-re. És fel is vett.

Mindeközben Szépkislánnyal is beszélgettem. Ki is írta az msn üzenetében, hogy most tényleg nem a buszon lettem szerelmes, hanem a neten. A dolog majdnem olyan volt, mint egyszer a k betűs csajjal. válaszul kiírtam, hogy biztos féltékeny. Erre írta, hogy nem. De nem beszéltünk, mert neki közben megjött a barátja. Én pedig Barbival voltam elfoglalva.

Barbi ne tovább! Spoiler veszély!!!

5 órán át beszélgettünk. Még 2 óra után mondta, hogy rég beszélt már ennyit. Már fáj a nyaka, de nem akart még 11 után sem lefeküdni. Közben a blogomat is megmutattam neki, és nekiállt olvasni. Egyébként 16 éves. DE! Ismeri a Monty Pythont, szereti az angol humort, ugye Lovecraftot is ismeri, néptáncol... És megkereste a karim nevét is! Bár a StarWars-t nem szereti. Ez azért pontlevonás, de így van neki sok piros pontja. Nem is tudom mit kéne még elmondanom róla... Igen! Még szép is ráadásul! Amíg nem láttam képet róla, addig gondolhattam, hogy egy olyan tipikus gót lány. Igaz a néptánc nem gótos, de akkor is. De vesztemre megnéztem iwiw-en. Aztán most is kaptam tőle két képet. És nem lett jobb. Nem sikerült bebizonyítania, hogy csúnya.

Az egész nem úgy indult. És úgy néz ki, hogy sanszos, hogy ott fog kikötni a dolog. Szerencsére még tudom őt is húzni, tudok vele is évődni. És ő fent is van. Ma sem tanul... a blogomat olvassa. Azt hiszem egyre jobban belopja magát a szívembe.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr29767697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása