A ló

2008.11.16. 18:21

Jelentem a ló leért. Leért, de szerencsére puhára esett. Egy darabig kétséges volt, hogy hogyan fog talajt.

A tegnapi történéssel kapcsolatban úgy látom van egy kis képzavar. Tehát én szeretném a kapcsolatot elmélyíteni. Persze ez fura. Elvégre nem változna - szinte - semmi. Én ugyanúgy udvarolnék neki. Persze valószínű még kedvesebb beceneveket ötölnék ki számára, és nem csak puszit kapna lefekvés előtt. De ez nem olyan nagy változás. Szerintem. Előbb vagy utóbb - ahogy nézem inkább előbb - úgy is itt kötöttünk volna ki. De őt megijesztette, megzavarta, hogy ilyen gyorsan jutottunk el idáig. Hogy ő ilyen gyorsan jutott el idáig.

Tehát az nem volt számunkra alternatíva, hogy szakítunk, hogy többet nem beszélünk. Ő sem szerette volna, és persze én sem. Most ott tartunk, hogy nem vagyunk egy pár. Nem járunk, "csak" barátok vagyunk. De én persze most is folyamatosan udvarlok neki. És ő folyamatosan olvadozik... Ma szerencsére sikerült felvidítanom. Szarul - Ő írta így! - érezte magát, de sikerült jobb kedvre derítenem. Olyan jó, hogy ezt meg tudom tenni vele. Tegnap is, amikor sírt, sikerült megmosolyogtatnom. És szerintem ez nagyon fontos. Fontos, mert ha neki rossz kedve van, akkor nem is. Ha ő vidám, én is vagyok.

Szerencsére én most is tudok vele közvetlen lenni. Engem nem feszélyez a dolog. Eltökélt szándékom, hogy meghódítom. Nem elég ha olvadozik. El kell, hogy olvadjon!

Tegnap este, amíg ő gondolkozott, nagyon magam alatt voltam. Féltem, hogy nagyon rosszul tettem. Nagyon féltem, hogy vége lesz. De nem lett. És ugye egy pár sem lettünk, de most már tudom, hogy ő is szeret. Most már tényleg tudok várni. Többet úgysem tudok elérni ilyen távolról.

 

Van itt mégvalaki a távolban. Szilvi. Ma lett negyedszázados. De nem fogok neki írni! Barbi mondta, hogy szerinte nem kéne. És most már belátom. És most van más, akit szerethetek. És aki viszont szeret. És nem kell nekem több! Nem kell nekem más!

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr29772218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása