De rossz...

2008.11.20. 09:40

Itt ülök és halálra unom magamat. Kegyetlen! Mindjárt elalszok. A buszon nem tudtam.

Egész úton Barbin gondolkoztam. Egyre határozottabban érzem, hogy szünetet fogok kérni tőle. Kénytelen leszek, mert ez nem állapot. Teljesen ki vagyok merülve. Félek, hogy hülyeséget csinálok. Annyira szeretem... De ezt már sokszor leírtam. Remélem Brenda gyorsan válaszol, és lelket tud belém önteni. Most nagy szükségem lenne rá. Hatalmas!

Most hirtelen ennyi. Megyek levegőzni, mert bealszok...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr27779045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása