Novics ápdét 2. Az új titok

2008.11.23. 22:59

A titok nagyon egyszerű... Nem kell enni! Pontosabban Novicsnak kell adni a kaját.

A húgi nagyon jól halad. Már korábban is volt, hogy nekem kellett befejeznem, amit elkezdett. A legemlékezetesebb egy "fogyi saláta" volt. Volt abban minden fogyást elősegítő rettenet. Ennek megfelelően iszonyat íze volt. Nem is ízlett neki! Ezért átpasszolta nekem.

Ma anyu hozott "konkurencia ápdét egyes" somlói galuskát. Ahogy a stand uposok mondani szokták: Hagyok időt... Az egyes kód ugyebár azt jelenti, hogy bármikor ehető. Egy olyan édesség, amit bármikor lehet enni. Olyan is! Én ettem meg anyuét, és a húgiét is. Novics az éhenkórász! A somlóinak valami fantasztikus víz íze volt. Ennyi pénzért - mert ugye egy somlói eleve nem olcsó, hát még az ápdétes verzió - kaptunk egy - jelen esetben kettő - pohár vizet. Végül is a víztől nem lehet hízni, azt bármikor lehet fogyasztani.


 

ui.: Le szeretném szögezni, hogy nem vagyok Norbicka ellenes. Felőlem csinálja ha akarja. Ha ennyi buta ember van, akik bedőlnek a trükknek, akkor had csinálja. Ha nem lenne rá igény, akkor maradt volna rendőr. De van igény! A fogyókúrások is olyanok, mint a kisgyerek- vagy állat tartók. Minden szart - elnézést, de ez kívánkozott ide - megvesznek, ha azt mondják róla, hogy az jó. Életmódváltás nélkül nem lehet lefogyni. Olyan nincs, hogy mindent ehetek, hogy nem kell mozognom, csak beveszem a csodabogyót, és máris karcsú vagyok. H. Ü. LY. E. S. É. G. ! Kevesebbet kell zabálni, rendszeresebben, jobban megválogatva, hogy mit, és mozogni kell. Persze az a módszer is bejöhet, amit én "alkalmaztam". Nem kell enni. Csak ezt nehéz megállni, ha az embernek folyamatosan ehetnékje van. Én nem azért nem ettem, mert le akartam fogyni - na jó a hasam egy kicsit zavart, és még most is -, hanem mert 1. lusta voltam, 2. rosszul főzök, 3. depressziós vagyok - ez utóbbi Tibix véleménye. Még Egerben "fejlesztettem ki", amikor csináld magad mozgalomban kajáltam, és azóta rám ragadt. Azt mondják, hogy ez a legrosszabb módszer. És van is benne valami. Nem kellemes dolog éhesnek lenni. De én le tudom már gyűrni ha éppen ahhoz van kedvem. De ha nincs, akkor éjjel is képes vagyok sütit enni, vagy 22:00-kor degeszre tömni magamat. Ez van. Van, aki ezt megteheti, és van, aki nem. Én azért tehetem meg, mert nem jellemző, és könnyűszerrel meg tudom állni, hogy ne tegyem. Sokaknak ez nem megy ilyen egyszerűen, és ha egyszer megszegik a diétát, akkor onnantól az egész veszett fejsze. Régen az emberek 2-3x ennyi kalóriát vittek be, csakhogy egész nap fizikai munkát végeztek. Most meg nem. A paraszt a légkondis traktorban ülve szánt, a gyári melós a hájtek gép mellett ül, és nyomogatja a gombokat. A Patkányfogóban volt pont egy rész arról, hogy a szegkovácsok elvesztik a munkájukat a gépek miatt, amik szebben, pontosabban, gyorsabban dolgoznak. Ott leírja hogyan néz ki egy szegkovács. Másfél mázsa tömör izom. A 20 kilós kalapácsot egy kézzel forgatja. Neki nem lett volna elég az a 2000 kalória, ami - legalábbis úgy tudom - a napi ajánlott bevitel. Neki ennyi lehetett a reggelije.

De látom, hogy az utóirat hosszabbra sikeredett, mint a bejegyzés. Ez van ha belelovalom magamat egy témába. Dőlnek belőlem a szavak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr73785093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása