Kerekecske gombócka...

2008.11.29. 19:27

Mondjuk annyira nem voltak kerekek. Elég fura alakja volt egyeseknek... De kit érdekel, ha finomak?! Viszonylag sokat is ettem belőlük. Talán 10 darabot. Na most ugye ez függ a mérettől. Nem mindegy, hogy mekkora volt az a 10 darab... Miért is kezdtem bele ebbe? Mindegy. A lényeg, hogy szilvás gombóc volt Fonyódon az ebéd, és ahhoz képest, hogy nem sokkal ebéd után mér jöttem is el, elég sokat ettem.

Természetesen ma is kerékpárral voltam. Mi mással?! És természetesen ma sem volt meleg. De kit érdekel?! Nekem az már bőven elég volt, hogy nem esett. Ma sikerült a kendőt is úgy felkötni, hogy a fejemet is forgathattam, és akkor is a helyén maradt. A múlt héten egy pöppet lazára kötöttem. Mit is mondhatnék még?... Az út elég száraz volt, bár Fenyvesen sikerült belemennem egy sáros részbe, és jól összeretkeltem a gépet. És magamat. Mikor hazaértem lehetett is tisztítani. Pedig nem sok kedvem volt hozzá. Már sötét volt, hideg volt, és ki is voltam izzadva - ebből kifolyólag még jobban fáztam. De nem tehetem le mocskosan! Persze az lett volna az igazi, ha még alaposabb lettem volna. Egy kicsit elnagyoltam a dolgot. És persze ráférne egy "mélytisztítás" is. Szét kéne szedni teljesen, mindent lemosni, és újra olajozni. De félek, hogy nem tudnám rendesen összerakni. És lusta is vagyok. Ez elég komoly meló lenne. Majd talán egyszer tavasszal Fonyódon szerét ejtem.

Nem is tudom mivel akartam még drága időtöket rabolni...

Becsajoztam BK-n! (BattleKnight) Mondjuk ez így elég nagy túlzás. De tény, hogy tegnap megismertem egy másik csajt. Már másodszor vert meg, és én írtam neki, hogy a felnőttek már nem így intézik ezt. De azért megkérdeztem, hogy mikor lesz a következő "randink". És a válaszában szépséges lovagnak szólított - de azóta dicső lovag lettem. Aztán elkezdtünk levelezni, és most már a rendes nevén írja alá, nem a karaktere  nevén. Kerestem neki egy új képet, mert bár ő lány, Beust báró lovas képe van - vagyis volt - kint neki a profiljában. Én tegnap nagyon ráértem, mert Barbi nem volt msn-en, ezért kerestem egy bárónőt. Magyarul, németül, angolul, oroszul és flansziául. Tényleg elég kevés használható van a neten. De azért küldtem neki 3 linket. És ma berakta az egyiket, és ki is írta, hogy én találtam neki. Kb ennyi.

És még miről?... Úgy vélem, hogy csak ezeket akartam elújságolni.

De nem! Nem ússzátok meg ennyivel!

Tegnap megnéztük a húgival a Sweeney Todd-ot. Nem egy nagy szám. A történet nem nagy durranás. És mintha kicsit össze lett volna csapva. Itt-ott több részlet kellett volna, bővebben kellett volna kifejteni a történetet. Több helyen nagyon kiszámítható volt, hogy mi fog történni - de nem akarok spoilerezni. Összegzésként annyi, hogy meg lehet nézni, de szerintem felejtős. Burton-Depp párostól többet vártam volna.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr53795146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása