Don Quijote de la Mancha

2008.12.17. 09:45

Megvan a sírfeliratom: "Don Quijote módjára küzdött... de elbukott!"

Megint csuda jó kedvem van! Fáradt is vagyok - tegnap is éjfélig fent voltam FuraLánnyal -, az idő is vacak. Keresztanyámék is egyre jobban közelednek. Meg az ünnep. A nagy "Szeressük egymást, és legyen mindenki boldog!" képmutatásával. Nekem a karácsony csak púp a hátamon. Ajándékvásárlás. Nem szeretek vásárolni. Ilyenkor meg főleg, amikor minden tele van emberekkel. Sok ideges, és rohanó emberrel. Ezeknél már csak a boldog emberek zavarnak jobban. Nem sajnálom tőlük. Legyenek azok! Csak irigylem őket, mert én csak kívülről nézhetem őket. Nem tartozok közéjük. Egy kicsit Barbi boldogsága is zavar. (Sajnálom húgi. Ez az igazság.) Tőle aztán végképp nem sajnálom. Nem azért! Talán csak azért, mert vele beszélek minden nap, és nála szembesülök, hogy én nem vagyok az. Mondjuk ez csak néha jön elő, ha a barátjára terelődik a szó. Akkor kicsit fáj. Jó lenne ha én is boldog lennék. De azt hiszem, hogy ebben a saját magam ellensége vagyok. Mindig találok valamit, amin szomorkodhatok.

De fura, mert tegnap éppen én mondtam Macinak, hogy megéri küzdeni. És valóban így gondolom. Nem tudom feladni a reményt! Bár mindig csalódok, mégsem mondok le róla, hogy egyszer boldog legyek. Remélem nem szélmalom óriások ellen küzdök. Minden vereségből megpróbálok tanulni valamit. Csak sajnos ez lassú folyamat. Még sokat kell tanulnom, még sokat kell várnom. Pedig jó lenne már célba érni.

Tegnap még a kedvenc egerem is megdöglött. Szétment a görgő. Kénytelen voltam a húgiét használni. De az nem siklik olyan simán. Nem olyan kicsi. Nem olyan jó. Most kereshetek egy ugyanolyant. És nem lesz könnyű! Ez egy Kensington notebook egér. Nem lehet minden sarki PC-s boltban kapni.

Tehát most rossz nekem. De majd kialszom magam és jobban leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr69827600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása