Szerelem... nélkül

2008.12.19. 19:28

Nem kell megijedni! Vagy lehet, hogy mégis? Majd elválik...

Ma történt velem egy-két jó dolog. De előre le szeretném szögezni, hogy a szokásostól eltérően nem lettem szerelmes ennek ellenére sem!

Először is tanfolyás. Rendszert telepítettünk. Akinek már csinált ilyet az tudja, hogy nem egy szórakoztató dolog. Szerencsére az én gépem nem volt kijelölve, ezért én netezhettem közben. Tegnap Beának dirigáltunk, ma pedig Erikának. Ő - volt - az egyik kiszemeltem a csoporttársak közül. Nagyon kedves arca van, bár szinte mindig álmos a tekintete, és állandóan nyakig be van bugyolálva, mert fázós. Szóval ma ő ült mellettem. És nagyon jól éreztük magunkat. Maga a telepítés ugyebár rohadt unalmas, de mi elviccelődtünk. Imi - aki Erika másik oldalán ült - nagy unalmában a pendrive-ja "kupakjával" játszott. Nekem ez először fel sem tűnt, mert én BKztam közben. Később mesélte Erika, hogy Imi "sétált" a kupakkal, meg mindenféle hülyeséget csinált, hogy elüsse az időt. De nagyon megbánta! Rászálltunk. Elkezdtük ugratni a "barátjával". És Erika ismeri az Ed, Edd és Eddy sorozatot! Ugye ott van Köbjaninak egy képzeletbeli barátja, Deszka. Arra már nem emlékszem, hogy pontosan miket is mondtunk, de az tény, hogy dőltünk a röhögéstől. Nagyon jól éreztem magam! Aztán tanfolyás után még hármasban beszélgettünk, mert nekünk később megy a buszunk, érte pedig nem jött be a barátja... Sajnos van neki - is. Ekkor mondta rám Imi, hogy milyen bunkó vagyok. És persze ez igaz is. Erika sem ellenkezett, csak annyit mondott: "De vicces." Persze nem vonok le ebből semmilyen következtetést! Már nem!

Közben eszembe jutott egy példa bunkóságomra. Egy beszélgetés Imivel. Akit egyébként Szimonettának hívok, mert Szimi a nickneve. Ő pedig Lukréciának hív... Barbi miatt. De következzék a beszélgetés:

Imi: Jó estét! Van 1 görgös egerem kölcsön, ha érdekel. :D
Novics: nekem meg egy hörgős
Novics: P:
Novics: :P
Imi: hát jól van, én csak jó fej akartam lenni
Novics: ami nem megy, azt nem kell erőltetni :P
Imi:  én csupa szív, szeretet vagyok
Imi: a jó szivemfog a sírba vinni
Novics: így hívják a temetkezési vállalkozót Tabon? :o
Imi: bunkó :(

Egész jó fej a srác, jól el tudjuk csesztetni egymást. Ezt akkor írta, amikor az volt kint személyes üzenetben, hogy van menyasszonyom:

Imi: Gratulálok kedves Lukrécia! Nem is tudtam hogy leszboszi vagy?!?! Nem mintha elitélném a másságot. :D
Novics: Féltékeny vagy Szimonetta drága?
Novics: tudod, hogy csak téged szeretlek... :p
Imi: ez nem egészen az a válasz, amire számitottam
Novics: tudok még meglepetést okozni xd
Imi: sajnos

De most nézem, hogy elégé eltértem a tárgytól...

Akkor most következzen a második jó dolog. A húgi is azzal a busszal jött haza, mint én. Ez mondjuk még annyira nagyon nem jó, de összefutottunk egy volt általános iskolai osztálytársával, Diával. És úgy jött ki a lépés, hogy én ültem mellette. Egész jól eldumáltunk, és a húgi képeit is végignéztük a fényképezőjén. Én tartottam a gépet ő meg odahajolt, közel hozzám. De nem! Nem lettem szerelmes! Nem volt semmi.

Ez a két dolog miatt elhatároztam, hogy nem kell nekem szerelem. Nem fogom görcsösen keresni, mint Szilvi óta csinálom. Egyszerűen élvezem a lányok társaságát, de nem akarok szerelmes lenni egyikbe sem. Majd ha úgy adódik, akkor jó, de nem akarom erőltetni. Azt hiszem egyelőre boldogabb lehetek szerelem nélkül. Na jó. Ha nem is boldogabb, de kiegyensúlyozottabb. Szükségem van egy kis nyugalomra, hogy lehiggadjak. Aztán ha jön a nagy ő, akkor jöhet a szerelem is. Addig simán csak simán élvezem ha velük lehetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr11832100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása