Novics karácsonya 2.0

2008.12.28. 22:18

Karácsony... 25-én öcsivel játszottunk egy - viszonylag - csomót. Nem éppen karácsonyi program, de legalább szórakoztató. Éjjel pedig megint FuraLánnyal - azt hiszem ezután Kriszti lesz - beszélgettem. És - már karácsony másnapján - megköszöntött. És ez annyira jól esett... Nem tartom, nem nagyon szeretem, de akkor is nagyon figyelmes volt tőle. Igaz, hogy a tesója is István, és ő is 26-án tartja a névnapját, de akkor is.

Aztán másnap - vagyis ugye már azon a napon - Zsolti szülinapja. Ki lehetett bírni. Nem volt könnyű, mert egyébként is elég elviselhetetlen néha, szülinapján meg pláne. Mindenféle vendégség, és én hulla fáradt voltam - köszönhetően a késő éjszakába nyúló beszélgetéseimnek Krisztivel. De kibírtam.

Még mielőtt elfelejteném... Félek nagyon jan. 03-tól, mert van ugye az a közmondás, hogy "Akinek nincs szerencséje a szerelemben, annak szerencséje van a kártyában"... vagy valami hasonló. Nos én eddig 7:0-ra vezetek keresztanyuval szemben rabló-römiben. Tehát a kártyában szerencsém van...

Ellenben úgy érzem, hogy Krisztivel is. Ceca mondta, hogy pont egy ilyen fura lányt tudna elképzelni mellém. És én is el tudnám. Vagyis eltudom. El tudom, mert - sajnos - már megint nagyon beleélem magam. Pedig ő mindig mondja, hogy "Ha úgy alakul.", de úgy érzem, hogy ő is szeretné, hogy úgy alakuljon, és ezért bízok. Pedig ez még nem garancia. Lili is szerette volna, mégsem jött össze. Persze Barbi mondta, hogy Kriszti nem Lili. Ő komolyabb, és jobban is ismerjük egymást. Régebb óta. De persze ez sem garantálja a sikert. Semmi sem! De most már tudom ezt. Tudom, hogy nagyon sok - gyakorlatilag minden - múlik ezen a találkozón. És ez persze megrémít.

De ne legyünk pesszimisták! Elvégre az egész szépen lassan bontakozott ki köztünk - mert úgy érzem, hogy nem csak egyoldalú a dolog -, és így talán stabilabb lábakon is áll. Először még csak nem is találtam szépnek... De ez mára megváltozott. Már szépnek látom, mert szeretem. Gondolkoztam rajta, hogy mit szeretek benne. És nem tudom. Az egész lényét, úgy ahogyan van. Mindenestül.

És ami még nagyon jó, hogy szeret utazni, és nem gond neki, hogy lejöjjön hozzám. Nem azzal van a gond, hogy én nem szeretek, hogy én nem utaznék el hozzá. Lesz olyan is -"Ha úgy alakul." -, de most nagyon örülök neki, hogy Székesfehérvárra is lejön, pedig nem kevés út az neki. Aztán - "Ha úgy alakul." - később - az eredeti randi idején - pedig Máriára is lejönne. Egy teljes hétvégére. "Ha úgy alakul."


 

Egyébként már 9-e óta nem borotválkoztam. Ez a Lili ügy nagyon letört. Később meg már nem akartam, és lett egy ilyen ötlet, hogy idén már nem is fogok. Már nem sok van vissza! És meg is szabadulok tőle rögtön. Aki látták, hogy milyen azok szerintem egyetértenek velem. Amíg nem nő nagyra - mondjuk egy- másfél hétig - jól áll. Aztán meg nem. Nincs kedvem nyírni sem. Szóval azt hiszem, hogy maradok a borostánál. De amikor megyek meglátogatni Barbit, addigra megint megnövesztem... ha örüljön. (Nem fog.)

Holnapután meg megyek kerekezni. Badacsonyba. 110 km oda-vissza. Hú de jó lesz! Persze nagyon kell majd vigyáznom, hogy ne fázzak meg, mert akkor nem találkozhatok Krisztivel. De nekem erre most szükségem van! Kell a mozgás. A mozgás csupán a mozgás öröméért. Ha  megyek valahová kerékpárral az soha nem olyan jó, mintha csak maga a kerékpározás öröméért tekernék. Persze lehet olyan cél, ami megsokszorozza az ember tűrőképességét. Ilyen lesz Barbi meglátogatása. Mindegy, hogy a Balcsi mely részén lesznek, eltekerek hozzá.

Na ez aztán jó karácsonyiasra sikerült. Mindegy. Igazság szerint ezt ma fél egy óta írom. Ez gondolom látszik is rajta.


 

Hogy a befejezés megint karácsonyos legyen, álljon itt egy összefoglalás Novics karácsonyáról:

Mit ne mondjak lehetett volna kellemesebb is, de a lehetőségekhez képest jó volt. A nagy karácsonyi eventekből - úgy ahogy - kimaradtam. Sajnos ezt is egyedül ünnepeltem, nem volt kinek ajándékot venni. Bár jobban belegondolva volt. Itt van Kriszti. Ő kapott ajándékot tőlem, igaz még csak ismerősként, és nem barátnőként, de "Ha úgy alakul." akkor talán már vele tölthetem a február 14-ét. És ez jó! Szóval el lehet mondani, hogy a karácsony várakozáson felül teljesített az idén.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr88845009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása