Sokáig őrlődtem FuraLány és Lili között. Mindegyikük mást tud nyújtani, másért lenne jó. FuraLány egy komoly, stabil kapcsolatot, amiből még bármi is lehet. Lili pedig egy nem túl komoly, "Élvezzük az életet!" kapcsolatot, aminek nincs nagy jövője. De ez utóbbi sem lett volna rossz. Főleg, hogy vele minden nap találkozhatnék. De elégé mások vagyunk. Ő éli a 17 évesek önfeledt életét. Ami nekem kimaradt. Ezt egy kicsit bánom, de nem hiszem, hogy be tudnék illeszkedni. Én ott mindig idegen lennék. És nem a korom miatt. Cserébe viszont fergeteges szexet kaptam volna. Ezt tegnap meg is beszéltük...

Igen. Megint beszélünk. Majdnem minden nap. És jövő héten találkozunk is. Írtam neki, hogy ő lesz A kísértés számomra. Erre jött a válasz, hogy nem szeretne csak az lenni, mert a kísértés nem teljesedhet ki. Ezért jó a kapcsolat, és ezért vigyázzak FuraLányra. És én vigyázni fogok rá! Lili tegnap elpanaszkodta nekem, hogy egy furcsa kapcsolata van egy sráccal már egy jó éve. És tőlem kért tanácsot. Én pedig megtettem minden tőlem telhetőt, hogy segítsek. No persze ilyen jellegű tapasztalatom az nincs. Egyedül a józan paraszti eszemre tudtam támaszkodni. Mint általában.

A választás nehéz volt. De meghoztam a döntést, és nem bántam meg. Ez volt a helyes döntés. No persze ez most elégé úgy hangzik, hogy csak az előnyöket és a hátrányokat mérlegeltem. Persze ez is közrejátszott, de a fő érv az volt, hogy FuraLányt nagyon megszerettem, és tegnap bele is szerettem. A kapcsolatunk nem lesz heves. Mi inkább egy stabil pár leszünk. Nem a fergeteges szex fog összetartani minket, hanem sokkal fontosabb dolog... a szerelem. Nem mindent felperzselő szerelem, hanem kisebb lángon égő, de tartósabb szerelem. És tegnap a "láthatás" kérdése is eldőlt. Amikor csak tud, lejön hozzám. Majd ha már felköltözött Bp.-re akkor én - is - megyek hozzá. Erre nem is számítottam, hogy ilyen gyakran láthatom majd. Ennek nagyon örülök. És ez csak megerősít abban, hogy jól döntöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr72856645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása