A hétvége... Part 01

2009.01.11. 23:07

Nem is tudom hol kezdjek hozzá... Sok minden történt. Vagyis nem is olyan sok. Igazából nem is csináltunk semmit.

És igen! Nem tudjátok, hogy kikről van szó. Mert nem írtam le. Mert ritkán írok mostanában, és ezek az információk el... és nem jut eszembe a szó! Elsuvadnak. Vagy nem is tudom... Mindegy! Lényeg, hogy nem írtam le, hogy mit terveztünk a hétvégére... És tessék! Visszaolvastam, és megtaláltam. Ezért töröm itt magam.

FuraLány családi eventje szerencsére jövő héten lesz, így le tudott jönni hozzám. Ráadásul már pénteken, a vizsgája után. Így 21:38-ra értünk Máriára. Értünk, mert elmentem elé vonattal. Meglepetés lett volna, de elárultam a  tervem, amikor úgy volt, hogy a Veneziával jön, mert akkor Fonyódra kellett volna elé mennem, mivel ott lett volna 30 perce az átszállásra. Mindegy. Ezen már nem lehetett változtatni. Ráadásul mikor felhívtam az állomáson, hogy elérte e a csatlakozását Fehérváron, egy papa tőlem kérdezte meg, hogy az a vonat, amivel én is menni akartam - és 15 percet késett - elment e már. És ezt FuraLány hallotta. Szóval a meglepinek annyi lett! Ennek ellenére örült nekem. Mondta, hogy jó is volt, hogy tudott róla, mert már egyedül ült a vagonban, és kezdte magát kellemetlenül érezni.

Rendben megérkeztünk Máriára. Megmutattam a nyaralót, és úgy határoztunk, hogy nem a nagy, és üres hálószobában fogunk aludni, hanem a nappaliban a kihúzható kanapén. Ez utóbbi nem annyira kényelmes, de minden közel van hozzá. És nem kell lépcsőt mászni, amit nem nagyon kedvel.

Tehát lent ágyaztam meg. Először külön takarónk volt, de szerencsére viszonylag gyorsan - azért eltartott pár óráig - beengedett az övé alá. Nagyon jó érzés volt hozzábújni, szorosan átölelni. És megcsókolni... Rengeteg apró puszit kapott. Először csak az arcára, majd az ajkaira. Nem akartam tolakodni , ezért kapott csak puszikat. De egyszer vissza, jobban mondva megcsókolt. És onnét nem volt megállás! A csókolózásban. Még mielőtt...

Még mielőtt rázuhanok a gépemre az álmosságtól, elmegyek aludni. Fárasztó volt a hétvége...

folyt. köv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr40871898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása