Ajándék

2009.01.15. 14:49

Ahogy húgi - a rendes húgi - szokta mondani: Ajándék csónak, ne nézd a lapát!

Ma több jó dolog is történt velem. Nem is tudom hol kezdjem. Úgy vélem a leghelyesebb az időrendiség betartásával felsorolnom őket.

1. Nem mentem tanfolyásra. Ez jó, mert sokáig alhattam. Mondjuk 8 óra előtt így is felébredtem. Hiába no! Már nem vagyok a régi.

2. Esett a hó. Sajnos nem annyira, hogy rendes téli sportot - hólapátolás - lehessen űzni, de azért el kellett söpörnöm a havat a járdáról. 2x fél órán belül.

3. Levelet kaptam FuraLánytól. Rendes levelet, amiben elküldte a saját kézzel készített telefontartóját. Ezt már 3 éve használta, de elszakadt, és most újat kötött magának. Én meg elkunyiztam a régit. És olyan jó, hogy elküldte postán. Gondoltam rá, hogy megkérem rá, de mégsem tettem. Magától küldte, és így még többet ér! És levelet is írt hozzá. Több mint egy oldalasat. Két fénymásolt papír hátuljára. A levelet napközben, folyamatosan írta. Tök jó ahogy leírja, hogy éppen mi történik vele, mit csinál. Az írásával itt-ott megszenvedtem, de nem volt vészes. Nagyon örültem a levélnek... Most hirtelen megint annyira hiányzik!

Tegnap amíg Kváron időztem, vettem headsetet, így este tudtunk beszélgetni. Újra hallhattam a hangját. Nagyon jó volt. Nagyon jó volt, hogy nem csak írogattunk egymásnak. Így sokkal közvetlenebb volt az egész. Nem is voltak nagy szünetek. Sőt gyakorlatilag több órán át folyamatosan beszéltünk. Jelen pillanatban ő az egyetlen lény, aki belém tudja fojtani a szót. Szeretem hallgatni. Szeretem a hangját.

4. Holnap nem lesz tanfolyás. Ezért azt gondoltam ki, hogy már ma elmegyek Fonyódra és majd szombat délután jövök haza. Így mindkét helyen leszek. Jövő hétvégén ugyanis jön FuraLány, és egész héten maradni fog. Már nagyon várom...

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr25879690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása