A nagy teszt: Korizás...

2009.01.30. 21:04

Nem leszek hosszú, mivel éppen Poirot-t nézünk...

Tehát ma meglátogattuk a kvári Jégcsarnokot. Nagyon jó kis hely! Sajnálom, hogy csak azután nyílt meg, hogy eljöttem Kvárról. Jó lett volna lejárni. Nagyon jó kis sport. És a csarnok is nagyon jó. Szerencsére nem is voltak sokan. Talán egy tucatnyi gyerek. Egy kicsit féltem a műjégtől, hogy sokkal simább lesz mint a Balaton jege... De nem így volt! Elég göröngyös volt, és nem is csúszott annyira. Először én is óvatos voltam, de viszonylag hamar felbátorodtam, és neki indultam. FuraLány végig elég bátortalan volt... de élvezte.

Kori után még megkajáltunk, és még a vonatot is elértük.

De most megyek filmezni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr24913166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása