Memory game

2009.02.24. 19:56

Ma reggel ezt játszottunk angolon... És meglepően jól ment! A többiek - egy pöppet - ámultak is, hogy milyen gyorsan sorolom a szavakat. Magam is meglepődtem. Főleg, hogy az első játékban mindjárt az első körben kiestem. 5-en maradtunk a végére, és akkor mondta a Szandra - a tanárnő -, hogy majd óra végén folytatjuk.

Szünet után folytattuk. Nekem kellett kezdeni. Most már nem ment olyan fényesen, mivel több mint egy órán át teljesen mással foglalkoztunk. De így is az utolsó szavaknál buktam el. Nem volt túl sok logika a szavak között, és mivel csak egyszer hangzott el, nem emlékeztem rá. Pontosabban csak nem ugrott be, mert miután megmondták, már tudtam volna folytatni. Sebaj! A többieknek egyébként hátul végig súgtak. Nem csak a végén, hanem ha elakadtak, akkor mindig. Nem is csoda, hogy ott hátul olyan sok jó memóriájú ember van...

Egy kicsit azért bosszant a dolog. Azért még van bennem versenyszellem. Ha nem is sok. De nem szóltam semmit. Nem úgy, mint Álomarcú! Ő reklamált, hogy nekem ők nem tudtak súgni azért estem ki, és én kapjam meg a másik szaloncukrot... Bizony! Ilyen komoly tétje van egy-egy ilyen versenynek.

Az angol egész elviselhető volt ma. Végre vettük az egyszerű múltat! Én szeretem a múltidőt használni. Nehéz volt nélküle. A Szandra egyszer azt hitte, hogy énekelgetek amikor a helyes választ mondtam meg. Körülírta a ferry-t. Én persze tudtam, hogy mi az, és mondtam is. Egyszer. Kétszer. Háromszor. Négyszer... De valamiért nem hallotta.  Persze már mondta, hogy motyogok. Ez van!
 

Aztán még voltam a T-Mobile-ban, és kijavítottam a számlaszámomat, mert pénteken botor módon rosszat adtam meg. És még elértem a buszt, amivel szoktam hazamenni. És helyem is volt. És Marcaliban még volt időm bemenni a gyógyszertárba köptetőért. FuraLány nyúz vele, hogy kéne szednem, hogy végre kilábaljak ebből a szutyok betegségből. Mondjuk már anyu is mondta. És még szótárfüzetet és ceruzát is tudtam venni. És itt is elértem a szokott buszt! Tiszta ügyes voltam.
Itt a vége, fuss el véle...

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr9963736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása