Vizsga

2009.03.28. 23:09

Épp időben írok! Már majd' egy hete volt...

A tanfolyás szoftveres részéből vizsgáztunk. Nem volt egy nagy durranás.

Az írásbeli részről már írtam. Hétfőn a szóbeli volt. Az első része egy 3 (!) órás gyakorlati rész volt. Nekem - egyedül - gépet kellett összeraknom és beüzemelnem. Ha  nem lett volna olyan bonyolult a hang driverének megtalálása, akkor fél óra alatt végeztem volna. Így egy kicsit elhúzódott és volt 40 perc is. Sajnos mindenféle trükköt be kellett vennem, hogy azt a vacak drivert megtaláljam. Kellett hozzá az alaplap típusa - mert integrált a drága - és a hangvezérlő chip pontos típusa. Így is egy rakat angol szöveget kellett végigolvasnom. De lényeg, hogy sikerült. A fennmaradó időben Ikariamoztam - most ezt játszom a BK helyett - és GoogleTalk-on beszélgettem a Kiccsimmel - vizsga közben! A vizsgabiztosok egy kicsit leizzasztottak, mert elég húzós kérdéseik voltak. Pontosabban csak az elnöknek. A másik tag - egy fiatalabb (30-35) faszi - nem kérdezett. Egyébként ezen a vizsgarészen volt, hogy az egyik lány - akinek egy RAM-ot kellett beraknia - elfüstölte az alaplapot.

A másik rész is hasonló volt csak a hálózatos. A feladat itt sem volt nagyon nehéz, de a kérdések! Igazából nem tanultunk hálózatokat. Vagyis hát a könyvből kellett volna megtanulni, de gyanítom, hogy senki nem nézte meg. Én nem! Egyébként én végeztem elsőnek - szintén nagyon hamar - így én voltam az első, akit megkínoztak. A többiek megkapták így az infókat és fel tudtak készülni a mi kis barátunk - Gugli - segítségével.

Végül jött a szóbeli. Volt 20 tétel. Egyik hülyébb, mint a másik. Én - mint vizsga közben kiderült - egész jó tételt húztam. Nem is nagyon kérdeztek, és nem kötekedtek.

Akkor egy kis... káröröm. Már bizonyára említettem a KoránElmenőSrácot. Elég nagy arca volt - és a történtek ellenére van is -, gyakran lelépett tanfolyásról előbb, mert nem volt kedve maradni. Azt a látszatot keltette, hogy mindent tud. Mint kiderült vizsgán, ez koránt sem volt/van így. A két gyakorlati vizsgarésze minimumos lett. A szóbelin sem remekelt. És valószínű, hogy az írásbelin sem, mivel a Bunyi mondta, hogy ő azt mondta neki - ő szokott vele beszélgetni, én nem -, hogy majd a szóbelin kidumálja magát. Egyébként a történtek nem viselték meg túlzottan. Még mindig elég - túl - lazán veszi a tanfolyamot. Angolon - szinte - végig dumál. Csütörtökön lelépett az utolsó óráról egy szó nélkül. És ráadásul nem is tudja az angolt. Mert ha még tudná... De nem! Egy állami nyelvvizsga nem lesz ilyen himbi-limbi, mint ez a vizsga volt, ahol - bizonyos keretek között - nyugodtan lehetett beszélgetni. Majd lesz kopp. Talán attól észre térne. Bár nem tudom... gondolom mindenki más hibás lenne, csak ő nem. Igazából az a legbosszantóbb, hogy minket is zavar. A Szandra is többször rászól, de nem képes megadni neki a tiszteletet, hogy befogja. Fura egy gyerek.

Egyébiránt már több összetűzés is volt a csoportban. Itt angolon jobban össze vagyunk "zárva", és már elég ideje vagyunk együtt, hogy egyeseknél beteljen a pohár, és kifakadjanak. Én általában kimaradok ezekből. Nincs nekem erre szükségem. Én amúgy is el vagyok könyvelve, mint valami zseniféle. A vizsgám nekem lett a legjobb - ezt majdnem el is felejtettem - és angolból is jó vagyok. Állítólag - TáblásLány mondta -, hogy Szandra csendes/rejtőzködő zseninek nevezett. Az mondjuk tény, hogy elég jó vagyok, egész sok mindenre emlékszem még. A felfogásommal sincs gond, gyorsan megértem a dolgokat. És - bár a látszat néha mást mutat - elég rendesen dolgozok. A házikat elkészítem. Órán nem zavarom a többieket, általában előre dolgozok - hogy ne unatkozzak - vagy segítek a Bunyinak. A projektjeim is hosszúak, és kreatívak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr881032164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása