Agyaskodás

2009.03.30. 20:26

Igazából még nem tudom, hogy mi fog ebből kisülni. Ahogy a Kiccsim mondaná: "Majd meglátjuk."

Szóval... először tán egy kis eseménytörténet: Ma kikaptuk az angol dolgozatot. És nem kaptunk ki, mert nagyon jók lettek. A Szandra csodálkozott is! Az élen holtverseny - milyen találó ez a szó! Eddig fel sem tűnt. Elképesztő, hogy mennyire szép a magyar nyelv. Mondhatnak nekem bármit, hogy a francia, a  spanyol, az olasz és a többi milyen gyönyörű. Kevés nyelv olyan változatos, mint a magyar. Lehet, hogy az angoloknak van a legtöbb szavuk, akkor is egy primitív nyelv, és közel nem ilyen kifejező. Szerintem. - alakult ki. 95,5%-os lett a Kata - aki elfüstölte az alaplapot - és az én dolgozatom.

Most pedig agyaskodni kéne... Talán az öregségről tudnék most írni. A Marika anyukája itt van már több mint egy éve. Lassan kettő is lesz. Volt egy - jobban mondva ez is kettő - combnyaktörése és a doki - a marcali kórházban - elég hanyag volt. Nem tudom pontosan, hogy mi is történt - illetve nem történt - pontosan, de lényeg az, hogy komoly fájdalmai vannak. Ebből kifolyólag - durván fog hangzani - megzavarodott. Gyakran nem tudja, hogy hol van, és össze-vissza beszél. Egy ideje már nem is tud felkelni az ágyból. Apu mondta, hogy ő nem szeretné így végezni. Ez sem lesz szép gondolat, de csak a család terhére van. Én részemről már csak attól bekattannék, ha egész nap feküdnöm kéne, és nem csinálhatnék semmit. A fájdalom már nem is kéne.

Nem is tudom, hogy akartam e még valamit írni. Ez bizonyára nem fog tetszeni Barbinak, mivel csak úgy írogatok, és nincs semmi koncepció. Egyébként ő is nekiállt blogot írni, és nagyon hasonló a címe, mint az enyémnek. De ő nem az életéről ír, hanem "csak" agyaskodik. Bár mostanában nem ér rá, mivel a kisérettségire készül. Na hogy ez mekkora hülyeség! Nem az, hogy készül, hanem maga a kisérettségi. És azon is kiakadtam, hogy már hamarab le lehet érettségizni bizonyos tárgyakból. Ez mi?! Fizikából előbb lesz érett valaki, mint magyarból? Vagy ez mégis mi? Nagy az Isten állatkertje, és alacsony a kerítés...

Tegnap volt valami lámpa lekapcsoló akció. Én speciel nem tudtam róla. Csak utólag. Nem értem, hogy miért nem tudnak előre szólni. Általában csak azt hallja az ember, hogy tegnap volt az XY akció. Így akarnak eredményt elérni? Persze ez inkább a média hibája. Egy ilyen akciónak nincs akkora hírértéke, mint pl. Győzike legújabb... és itt egy hosszú szünet, mely alatt kerestem valami szolid megfogalmazási lehetőséget... akciója. Persze lehet mondani, hogy erre van igény. Mert valóban odáig süllyedt az egész, hogy ez komolyabb hír, több embert érdekel, mint egy-két országos ügy. A híradók - most csak a két nagy kereskedelmi adóról beszélek - már-már egy bulvárműsor színvonalát súrolják. Itt van ez a csöppet sem egyszerű gazdasági válság, a Fletó lemondása szerintem ezekkel részletesebben is foglalkozhatnának. Ugyanakkora figyelmet kaptak, mint valami idióta az USA-ban, aki ámokfutott egy kicsit. (Meg kell jegyeznem, hogy a tévedés jogát fenntartom. És azt is bevallom, hogy igen kevés TV-t nézek. Nincs értelme!) 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr541036020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása