Terv... vagy valami ilyesmi

2009.04.27. 22:29

A hétvégén nagy zabálás lesz! Nagykanállal fogunk enni. A Kriszti egyik unokatestvérének lesz a gimis ballagása, valamint a bátyja 30. szülinapja, és elvileg a barátnőjéhez is hivatalosak vagyunk egy kerti sütés-főzésre. Pedig már így is elég nagy hasam van. No persze lehet, hogy Ceca majd tiltakozik. De a póló sok mindent eltakar. Most amúgy megint nekiálltam - és most komolyabban - edzeni. Persze még várat magára az eredmény, és lehet, hogy előbb fel is hagyok vele. Bár most, hogy van rendes súlyzóm, könnyebb a dolog.

Szóval a terv. Holnap megyek fodrászhoz, mert már elég nagy a hajam. Ezért Kéthelyről megyek Kvárra. De holnapután már megyek is fel Nyáregyházára, mert csütörtökön ugye MÁV sztrájk lesz - sőt a Rebi ma mondta, hogy talán Éljen Május Elsején is - így nem tudnék felmenni. Ezért ma beszéltem az illetékessel, hogy nem leszek. Azt mondta, hogy valószínű a sztrájk miatt meg lehet oldani, hogy ők leigazolják, hogy miért nem mentem. Én valóban nem akarok lógni - elég volt az a 6 nap kihagyás -, de nem is akarom, hogy a MÁV elcsessze a hosszú hétvégémet Krisztivel.

Illetve még az is tervbe van véve, hogy megint felrakom az Ubuntut. Kijött az újabb verzió, és van benne 1-2 újdonság. Anyuék gépére azt raktam fel - illetve még a régit, majd frissítettem erre -, mert ez gyorsabban tölt, mint a Windows, és anyuéknak úgyis csak netezni kell. És legalább nem telepítgetnek rá minden hülyeséget.

Bár nem terveztem, de ma egy kicsit felbosszantottam Barbit. Pedig tényleg nem akartam. Ma valamiért nagyon mufurc volt. Csak annyit írtam neki, hogy a Kriszti kutyája aranyosabb, mint az övé. Erre felkapta a vizet és lelépett. Persze nem hagyhattam szó nélkül és küldtem neki egy sms-t, hogy mekkora mufurc. Nem válaszolt, csak jelzett, hogy megkapta.

Ma írtam Brendának is. Nagyon régen hallottam felőle, és ezt bánom. Régen nagyon gyakran váltottunk leveleket. De ez szép lassan szinte teljesen megszűnt.

Most hirtelen ennyi. Nem sok, és nem is túl magas színvonalú, de ez van. Ma éjjel nem aludtam 4 órát, a vonaton be is voltam kómázva rendesen mindkét irányba. De angolon mostanában egész jól elvagyok. Nem is unatkozok.

Ja és még egy kerékpáros nadrágot is vettem, hogy Ceca megint jól szórakozhasson ha megyek hozzájuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kain2.blog.hu/api/trackback/id/tr181090444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása